ספיישל פסטה ברוטב עגבניות

הקלאסיקה האיטלקית הזו הפכה לאהובה במיוחד במטבח הישראלי, מנה פשוטה וטעימה שמבוגרים וילדים אוהבים כאחד. אספנו בשבילכם מתכוני פסטה עגבניות עם טוויסטים קטנים שיעשו את כל ההבדל.

pasta_a_la_norma_650x650

הפסטה הקלאסית מהעיר קטאניה שבסיציליה נקראת על שם האופרה “נורמה”, שהלחין וינצ’נזו בליני, בן העיר. הפסטה הזאת מרגישה לגמרי בבית בישראל עם השילוב הכל כך מקומי של חצילים, עגבניות וזיתים.

פסטה קפרזה2

הפכנו את הסלט הפופולרי למנת פסטה חמה, יפה ומהירת הכנה. הרוטב מבוסס על שמן זית (חשוב להקפיד על שמן זית איכותי במיוחד), שמקבל טעם וארומה מטיגון קצרצר של פרוסות שום, עגבניות שרי חצויות ובייבי מוצרלה, שנמסה מעט מהמגע עם הפסטה החמה.

פנה מלנזנה2

הישראלים משוגעים על חצילים ולכן לא מפתיע שהמנה הזאת, קלאסיקה מהמטבח האיטלקי, היא בסט-סלר במסעדה. ההכנה פשוטה, הטעמים פיקנטיים ועסיסיים ואפשר להכין את הרוטב מראש ולהשלים בסמוך להגשה.

פסטה רוזה

אחד הרטבים הכי אהובים על ילדים. מתחילים בהכנת רוטב עגבניות טוב ובהמשך מעדנים ומעגלים את טעמיו עם גבינת שמנת 12% (במקום שמנת מתוקה), שמעניקה לו מרקם קטיפתי.

אולי יעניין אתכם גם
אולי יעניין אותם גם
Filter by
Post Page
אירועים כתבות אסופות מתכונים סיפורי פיצריות דפי מידע
Sort by

ספיישל לתת עם מחלבות גד

פרויקט תרומות ארצי ייחודי שיזם ארגון לתת לקראת ראש השנה בחסות מחלבות גד ובהשתתפות מבחר מסעדות ברחבי הארץ

18

ספיישל ילדים

לביבות שמתאימות בול לכף היד הקטנה, מאפה פסטה פריך-נימוח, כדורים שנראים כמו פלאפלים אבל מלאים בגבינה וכמובן עוגת שוקולד

10

70 גוונים של פיצה (קאלדו ארט פיצה בר)

אליפות בבירת הנגב זה לא רק הפועל באר שבע. “קאלדו ארט פיצה בר” שהביאה לבירת המדבר את בשורת הפיצה גורמה יכולה לעמוד בשורה אחת עם הפיצריות הט

8

תקנון פעילות “חנוכה” דצמבר 2019

מחלבת “גד” היא המחלבה הרביעית בגודלה בארץ, עם מבחר מוצרים חובק עולם

0