מעדן שיבולת שועל וחלב

דייסת שיבולת שועל היא דרך בריאה במיוחד לפתוח את היום - משביעה, קלילה, עשירה ברכיבים תזונתיים ומיטיבה עם מערכת העיכול. מעדן שיבולת השועל של גד טעים, טבעי ומוכן לאכילה. אפשר להמתיק לפי הטעם, להוסיף פירות, אגוזים, דבש או סילאן. המעדן נפלא חם או קר: ארוחת בוקר מאוזנת שמחכה לכם במקרר.

שימושים
נשנוש

ערכים תזונתיים (ל-100 גרם): אנרגיה (קלוריות) 62, חלבונים (גרם) 2.6, פחמימות (גרם) 12.9, סיבים תזונתיים (גרם) 3.1, סך השומנים (גרם) 2, חומצות שומן רוויות (גרם) 0.9, חומצות שומן טראנס (גרם) פחות מ-0.5, כולסטרול (מ”ג) 3.8, נתרן (מ”ג) 40, סידן (מ”ג)

רכיבים: חלב (50.4%), מים, שיבולת שועל (גלוטן) (6.7%), ממתיקים (אריטריטול, סטיביול גליקוזיד מצמח הסטיביה), סיבים תזונתיים (אינולין), עמילן מעובד (E1422), חלמון ביצה מיובש (ביצים), מייצב (קרגינן), מלח, חומרי טעם וריח.

כשרות: רבנות אשקלון

חלב: בקר

מידע על אלרגנים: מכיל: חלב, גלוטן (שיבולת שועל), ביצים.
עלול להכיל: גלוטן (חיטה, שעורה), בוטנים, אגוזים (פיסטוק, שקדים, קוקוס), סויה.

אולי תרצו להכין
מתכונים עם הגבינה
Filter by
Post Page
Sort by

פיצה מרגריטה

במתכון הזה המרכיבים פשוטים! כל מה שצריך זה מוצרלה איכותית בשביל פיצה מרגריטה איטלקית ומושלמת

1

פיצה ביאנקה דולצ’ה

Dolce באיטלקית פירושו מתוק, ואכן הפיצה הזאת היא סוג של קינוח או לחילופין מאפה בוקר מפנק. השילוב בין תאנים טריות למוצרלה ודבש הוא חגיגה!

1

ריזוטו מסקרפונה עם פטריות

מאכל המבושל תוך כדי ספיגת נוזלים איטית היוצרת טעם מעולה. הריזוטו הוא הכוכב של המטבח המקומי בטורינו ובמילנו. מקור הריזוטו בצפון מערב איטליה, אזור המשופ

1

גראטן תפוחי אדמה

גראטן תפוחי אדמה עם ארבע גבינות

1

בראוניז גלידה

פטנט גאוני שבזכותו תוכלו להכין גלידה ביתית במרקם מושלם ובכלום עבודה: מקציפים קרם מסקרפונה וקרם פטיסייר שלוש דקות, מקפיאים וגמרנו. שידכנו לגלידה תחתית

1

סירות תפוחי אדמה במילוי קוואטרו פורמאג’י ופטריות

גילינו את המנה האחת המנצחת: סירות תפו"א ממולאות עם רוטב הבשמל החדש שלנו

1

חצ’פורי גבינות

הגרסא הגיאורגית בטויסט ישראלי. מכינים בצק שמרים, ממלאים בגבינות ומשטחים לצורת פיתה. טביליסי מעולם לא נראתה קרובה יותר.

1

טוסט קוואטרו פורמאג’י של אייל שני

הפריכות הזהובה מחוץ, רכותו הפנימית של הלחם המתעורר לחיים, הגבינה הנמסה, הם כל מה שטוסט צריך. קבלו מאתנו את המתכון לטוסט המושלם.

1