משקה צזיקי 5%

יוגורט קיצי ומרענן לשתייה, עם תוספת מסורתית של שום, שמיר ומלפפונים

צזיקי לשתייה

ערכים תזונתיים (ל-100 גרם): “אנרגיה (קלוריות) 61, חלבונים (גרם) 2.9, פחמימות (גרם) 4.5, סך השומנים (גרם) 3.5, חומצות שומן רוויות (גרם) 2.3, חומצות שומן טראנס (גרם) פחות מ-0.5, כולסטרול (מ”ג) 10.5, נתרן (מ””ג) 280, סידן (מ”ג) 88.

רכיבים: חלב בקר מפוסטר, מלפפון (2.4%), מחית שמיר (שמיר (1.2%), שמן קנולה (בפסח- שמן זית), מעכב חמצון (סודיום לקטאט), מווסתי חומציות (חומצה לקטית, חומצה לימון), חומר משמר (חומצה סובית)), מלח, שום (0.1%).

מידע על אלרגניים: מכיל חלב

כשרות: בד”ץ מהדרין

חלב: בקר

אולי תרצו להכין
מתכונים עם הגבינה
Filter by
Post Page
Sort by

קבב דגים על מצע של צזיקי עם ליים, שום ושמן זית

רותם ליברזון מפנקת אותנו במתכון קל ופשוט שישדרג כל ארוחה קייצית

1

פילה דניס עם יוגורט צזיקי ועדשים שחורות

היוגורט מנוקד בעדשים שחורות והתוצאה היא רוטב אלגנטי שמחמיא בטעמיו לדג הצלוי. סלט קטן ליד ויש מנת אירוח קיצית מושלמת.

1

תבשיל שעועית בובעס עם עגבניות, תרד ויוגורט

תבשיל קטניות הורפי ומנחם. כשמוזגים על התבשיל החם יוגורט צונן וחמצמץ, נעים לאכול אותו גם באמצע הקיץ.

1

פיצה מרגריטה

במתכון הזה המרכיבים פשוטים! כל מה שצריך זה מוצרלה איכותית בשביל פיצה מרגריטה איטלקית ומושלמת

1

פרפה יוגורט וקולי מנגו

פרפה מכינים בדרך כלל עם שמנת מתוקה. כאן מצטרף גם יוגורט והתוצאה היא טעם מעט חמצמץ ומרקם קליל.

1

סלט כל טוב – ירקות ובייבי מוצרלה

סלט הירקות הפשוט מקבל טאצ׳ רענן עם כדורוני מוצרלה טרייה. שמן זית, צ׳ילי ולימון הופכים אותו לחגיגה. אוכלים עם לחם שאור טוב, שיידע לספוג את הרוטב.

1

לביבות גבינה ברוטב עגבניות יווני

נימוחות, מתובלות וארומטיות. הלביבות האלה משקפות יפה את טעמיהן ומרקמיהן של הגבינות.

1

ירוקים מוקפצים עם מנצ’גו

שילוב מקסים בין הגבינה הספרדית הפיקנטית לירוקים רעננים. מנה שתעבוד מצוין כעיקרית צמחונית או כתוספת לדג

1