יוגורט עיזים עם תות 2.8%

אל יוגורט העיזים הבלקני האהוב של גד מצטרפת שכבת תות איכותי - פינוק בריא המשלב את יתרונות חלב העיזים עם תרומת חיידקי היוגורט, מתאים גם לאלה הסובלים מרגישות לחלב בקר ומכיל 2.8% שומן.

ערכים תזונתיים (ל-100 גרם): אנרגיה (קלוריות) 106, חלבונים (גרם) 2.7, פחמימות (גרם) 17.4, סך השומנים (גרם) 2.8, חומצות שומן רוויות (גרם) 1.9, חומצות שומן טראנס (גרם) פחות מ-0.5, כולסטרול (מ”ג) 8.4, נתרן (מ”ג) 48, סידן (מ”ג) 100.

*מיוצר מחלב עיזים מלא ועל כן באופן טבעי קיימת שונות בין עונות השנה בערכי השומן וחלבון. הערכים בטבלה(רשימה) משקפים ממוצע שנתי משוקלל.

רכיבים: חלב עיזים מלא מפוסטר, תות שדה (10%), סוכר, עמילן תירס (בפסח טפיוקה), פקטין, צבע מאכל (רכז גזר שחור), חומרי טעם וריח, מייצב מזרעי חרובים, חומר משמר (פוטסיום סורבט). בתוספת חיידקי ביפידוס פרוביוטיים.

מידע על אלרגנים: מכיל חלב עיזים, עלול להכיל: אגוז קוקוס.

מכיל פרי עלול להכיל חלקי פרי

כשרות: בד”צ מהדרין – הרב רובין

חלב: עיזים

אולי תרצו להכין
מתכונים עם הגבינה
Filter by
Post Page
Sort by

ריזוטו מסקרפונה עם ארטישוק ואספרגוס

האספרגוס והארטישוק נותנים לריזוטו הדשן קלילות ורעננות. את השמנת המקובלת מחליפה המסקרפונה, שמעמיקה את המרקם ומעשירה את הטעם.

1

גלידת וניל עם פירות קיץ

מתכון של רותם ליברזון. גלידת וניל קלילה ופירותית, מושלמת לקיץ

1

עוגת גבינה וקונפיטורת תות שדה

ההשראה היא עוגת הגבינה הניו יורקית המפורסמת - דחוסה, עסיסית וטעימה-טעימה. גבינת שמנת ניו יורק המקורית (30%) מושלמת למשימה!

1

לזניה גבינות

לזניה של שני רטבים שמכינים בצ'יק- רק לערבב את החומרים בקערות נפרדות, להרכיב ולאפות. חגיגה איטלקית אמיתית במינימום מאמץ.

1

פאי לימון-מסקרפונה מפורק

יותר קל להכנה מפאי לימון קלאסי והרבה יותר מרשים! השימוש בגבינת מסקרפונה מעשיר את הטעם ומייצב את המרקם.

1

מילפיי אקספרס

בעצם יש כאן שני פטנטים – קולים את עיגולי בצק העלים בטוסטר ומזלפים שני קרמים יחד למראה מרשים במיוחד.

1

טרייפל לימון ומסקרפונה

בכוס אחת עולם שלם! טרייפל לימון ומסקרפונה

1

כריך בריאות

לחם דגנים מלאים/ לחמניית דגנים מלאים, ריקוטה למריחה בטעם טבעי, מקלוני גמבה דקיקים, מקלוני גזר דקיקים, מקלוני מלפפון דקיקים, נבטים ורוטב אגוזים.

1