רומא פינת שוק הכרמל (פאפא’ס)

בלב כרם התימנים, במפגש שבין האותנטי-מסורתי למודרנה הבועטת, שוכנת פאפא׳ס הוותיקה, השואבת בהצלחה משני העולמות ומציעה מטבח איטלקי שורשי עם השפעות של הרגע. השילוב הייחודי הזה מגיע לשיאו באגף הפיצות – צלע חזקה במיוחד בתפריט העשיר של המקום.

איך הכל התחיל?

״פאפא׳ס זה סוג של מוסד קולינרי״ אומר איתי ביטון, הבעלים, ״והפיצה משחקת פה תפקיד מפתח״. הפאפא׳ס נטוע כבר עשר שנים בתודעה התל אביבית כמסעדה איטלקית פופולרית. לפני שנתיים, עם החלפת הבעלים, עבר המקום מתיחת פנים ואחד השינויים הבולטים הוא הצטרפותן של הפיצות שהפכו ללהיט מידי.

מה מייחד את הפיצה?

איתי: ״המתכון של הבצק נהדר, חומרי הגלם הכי טובים שיש, וזהו. אנחנו פשוט יודעים לעשות פיצה״.

מהו סוד הקסם?

מיקום בלב העיר, אווירה שמחה של ״חצי-מסעדה חצי-בר״, עיצוב מושקע ומוניטין מוצדק של קולינריה נהדרת ואירוח מהלב, וכמובן הפיצה עצמה – פריכה, מדויקת וטעימה. חוויה איטלקית-תל-אביבית, כזו שחוזרים אליה.

והשיטה?

רק מגשים בקוטר 30 ס״מ. יש גם משלוחים.

מה ליד הפיצה?

כאמור, הפאפא׳ס היא מסעדה איטלקית לכל דבר, עם פסטות, אנטיפסטי, סלטים וקינוחים. כדאי לשים לב לתפריט הטבעוני (לא עניין פשוט כלל כשמדובר במטבח איטלקי), ולקוקטיילים המשובחים, מעשה ידיהם של ברמנים נמרצים וחביבים.

חובה לנסות את ה…

פיצה תרד וביצה. את רוטב העגבניות המסורתי מחליף תבשיל תרד קרמי ובמרכז – ביצת עין שכל אחד מייחל שתיפול בסלייס שלו. אחלה פינאלה לטיול לילי רומנטי בסמטאות השכונה.

פאפא׳ס | הלל הזקן 12 ,תל אביב | 03-5107373, 077-9976722

פאפא'ס