הסודיות מעולם לא הייתה טעימה יותר

לוקיישן? לא ידוע. מי השף? לא ידוע. מי ישבו אתכם סביב השולחן? לא ידוע. אז מה כן ידוע: מנות מטורפות, אוירה מסתורית וכיפית, הופעה אמנותית בלייב, שפים מובילים בישראל וחוויה שלא חוויתם כמותה מעולם. כל מה שאתם חייבים לדעת וכל מה שאנחנו יכולים לספר לכם בכתבה הבאה

golan_2-tiny

מתי בפעם האחרונה יצאתם מהבית ולא ידעתם למה לצפות? דמיינו את הסיטואציה הבאה: הזמנתם מקומות לארוחה סודית ואין לכם מושג מי יהיה השף שיבשל עבורכם, מה המנות שיוגשו לכם, היכן יהיה הלוקיישן של הארוחה ומי יהיו שאר האורחים. כבר לקראת הארוחה אתם מתחילים להתרגש בטירוף: מה עתיד לקרות שם? מה אתם עומדים לאכול, כשהדבר היחידי שאתם יודעים שאתם הולכים לארוחה בה תכירו במפגש אינטימי ומיוחד עם שף מוביל בישראל, בעלים של המסעדות המצליחות ביותר בארץ וחלקן גם בחו”ל. השף יבשל במיוחד עבורכם את הפנטזיות הקולינריות הכי גדולות שלו תוך שהוא יביא אליכם לצלחת את אותם חומרי הגלם המובחרים עמם הוא מבשל במסעדות המובילות שלו.

הגיע היום המיוחל. אתם שומעים את צליל ההודעה בטלפון ומגלים אך ורק את הלוקיישן אליו אתם מוזמנים להגיע! כבר בהודעה אתם מגלים שהארוחה לא תתקיים בעוד מסעדה סטנדרטית אלא בלוקיישן מטורף במקום לא קונבנציונלי שהוסב עבור הארוחה במיוחד עבורכם. גלריית אומנות עכשווית, לוקיישן מסתורי או בית פרטי מהתקופה הבריטית הם רק חלק מהמקומות המיוחדים אליהם נחשפו אורחי הסיקרט דינר בשנים הקודמות. אתם לובשים את הבגדים הכי יפים שלכם, עוד שפריץ אחד של בושם, נכנסים לרכב ומתחילים לנסוע מלאי ציפייה והתרגשות אל חוויה מסתורית ומיוחדת.

hdh

כשאתם מגיעים ללוקיישן, , אתם פוגשים את השף שלכם לערב. ההתרגשות בשיאה, כל מה שדמיינתם על החוויה הקולינארית עומד להפתיע אתכם ובגדול.  אולי הגעתם  לערב בסימן טברנה יוונית  או אולי לארוחה מוקפדת ואלגנטית ואולי בכלל משתה ירושלמי מסחרר. לא משנה מה הקונספט אליו הגעתם, דבר אחד משותף לכל הארוחות: יהיה מיוחד, שמח וטעים (אנחנו יודעים, זה שני דברים, אל תתקטננו, אתם עומדים להנות, אנחנו מפרגנים!)

אל השולחן הארוך והמפואר, יוגשו לכם מנות שרק המוחות הקודחים של גדולי השפים יכולים להגות בשימוש עם חומרי הגלם המובחרים של מחלבות גד, המוכרים להם מהשימוש במסעדות. זו יכולה להיות מנת סשימי דג ים עם סלט חי של ארטישוק צלוי פרוס דק, רביולי סלק ממולא קרם פול על מצע גבינת ריקוטה פרסקה עטוף בגבינת גרנה פדנו, סלט עגבניות שמש צבעוני עם קרעי מוצרלה פרסקה על מצע ברוסקטה איטלקית ומלח גס ועוד מנות מקוריות, טעימות ויפיפיות בצורה עוצרת נשימה שלא דומה לדבר שראיתם בעבר (אם תקשיבו טוב, אולי תשמעו את הצלחת לוחשת לכם “צלמו אותי, צלמו אותי עכשיו”) . בין מנה למנה, אתם לוגמים מיינות יקב רקאנטי ישראלי מובחר שיפתח לכם את החיך והתיאבון עוד יותר.

fds

זה אולי נשמע כמו חלום בהקיץ של כל חובב קולינריה, אבל מדובר בחוויה מטורפת אמיתית שעומדים לעבור כל רוכשי הכרטיסים ל”סיקרט דינר” מבית מחלבות גד. בין הארוחות בשנה שעברה היה ניתן למצוא את השף אסף גרניט, בעל שם עולמי בקולינריה, דיוויד פרנקל שאירח את משתה האבירים הגדול במבנה עות’מני עתיק והרשימה עוד ארוכה ומפתיעה במיוחד כי הדברים הטובים בחיים מגיעים בהפתעה!