הפנים של הפיצה (ברדק פיצה בר)

״ברדק פיצה בר״ הוא סיפור ירושלמי שירד מהקסטל אל מרכז הארץ. גדי סליג, ״הפנים של ברדק״, הוא ירושלמי טיפוסי עם לב וחיוך ענקיים, שבעזרתם הצליח לייבא לפתח תקווה סניף של פיצרייה ירושלמית אסלית, שלוחה של אוויר הרים צלול כיין.

איך הכל התחיל?

לפני כשנתיים בועז גולדשמידט וגדי סליג החליטו לייסד בפתח תקווה מקום בילוי שכונתי ולא מחייב על טהרת החוויה הירושלמית. הקונספט פשוט ומשכנע: פיצה איכותית ולא שגרתית עם בירת בוטיק ישראלית וחוויית אירוח סחבקית, ברוח הסניפים הירושלמיים של הפיצרייה המיתולוגית מציון.

מה מייחד את הפיצה?

מתי בפעם האחרונה אכלתם את המושבה הגרמנית? בתפריט של ״ברדק״ קרויה כל פיצה על שם שכונה בירושלים – קטמון, נחלאות, רחביה, מוסררה, רוממה וכן הלאה. בפיצה ״מחנה יהודה״ למשל יש לצד רוטב הבית והמוצרלה של גד חציל קלוי, ביצה קשה, בצל סגול, טחינה גולמית ופטרוזיליה.

מהו סוד הקסם?

האנשים. גדי מארח את באי הפיצרייה כאילו הם בסלון ביתו. אלה, מצדם, חוזרים לא רק בשביל הפיצות המעולות עם השילובים המשוגעים, אלא גם בגלל הכנסת האורחים של גדי וצוותו.

והשיטה?

מגשים: אישי (22 ס״מ) או משפחתי (42 ס״מ).

מה ליד הפיצה?

לצד הפיצות ה״שכונתיות״ אפשר לבחור מתוך מבחר של סלטים ״גינתיים״, משמע כאלה הקרויים על שם גני ירושלים: הפעמון, הוורדים, העצמאות. קינוח? ״צ׳וקובר״, פיצה עם מסקרפונה, שוקולד, בננה, אננס, חלווה ופקאן. יש גם בירות בוטיק מקומיות וטריות הנמזגות צוננות ישר מהחבית.

חובה לנסות את ה…

פיצת גבעת מרדכי: רוטב אלפרדו-פסטו, בטטה, פטריות, גבינת עיזים וקונפי שום.

ברדק פיצה בר | ברקת 7 פתח תקווה, 03-6545558

ברדק פיצה בר