רוזטה

לסדרת הקינוחים של גד מצטרף מעדן חלב ים תיכוני על בסיס שקדים מולבנים – עם טעם מרציפני ומרקם קרמי ונעים, שמעלה נשכחות ותחושה נוסטלגית מבית סבתא. מעל הוספנו קוקוס קלוי שנותן את הקראנצ' – והרי לכם הביס המושלם, הרוזטה. מגיע כמעדן אישי, מומלץ לאכול אותו קר. מוכנים להתרגש מקינוח חדש?

שימושים
נשנוש

ערכים תזונתיים (ל-100 גרם): אנרגיה (קלוריות) 125, חלבונים (גרם) 2.8, פחמימות (גרם) 17.9, סך השומנים (גרם) 5, חומצות שומן רוויות (גרם) 2.3, חומצות שומן טראנס (גרם) פחות מ-0.5, כולסטרול (מ”ג) 11, נתרן (מ”ג) 45.

רכיבים: חלב מפוסטר* (78%), סוכר, חמאה, עמילן מעובד (1422E-), מחית שקד מולבן (3%), שבבי קוקוס קלוי (1.96%), מייצב (קרגינן), חומרי טעם וריח. *משוחזר ממים ואבקת חלב.

מידע על אלרגנים! מכיל: חלב, שקדים, קוקוס.

עלול להכיל: פיסטוק חלבי, בוטנים, אגוזים, שומשום, חיטה – גלוטן (בפסח – ללא) וסויה.

כשרות: כשר חלבי הרב רובין

אולי תרצו להכין
מתכונים עם הגבינה
Filter by
Post Page
Sort by

גראטן תפוחי אדמה מדורה ביוגורט

גראטן תפוחי אדמה צלויים לשלמות, מכוסים ביוגורט ובתערובת ארבע גבינות נמסות ומלאים בעושר טעמים מסחרר. כך תעניקו לתפוחי האדמה קליפה פריכה ושחומה ולב רך ב

1

פסטה קבלת שבת

בצהרי שישי מכינים בבתים של יהודי בולגריה מאפה זריז של אטריות וגבינות, שקיבל את שמו בזכות השימוש בשאריות הגבינה

1

טורט מסקרפונה ודובדבנים

עוגת גבינה יפה וחגיגית, שמכינים בקלות וללא אפייה.

1

גאלט כוסמין עם גבינות ועגבניות

גילינו את קמח הכוסמין בזכות הערכים התזונתיים שבו ושיעור הגלוטן הנמוך, ואז התאהבנו בטעמו האגוזי. כאן השתמשנו בקמח כוסמין מלא (בתוספת מעט קמח רגיל) כדי

1

אייס קפה

אייס קפה קליל ומרענן בתוספת קרם מסקרפונה שמשדרג כל לגימה.

1

בורקס גאודה ואורגנו

ביסים פריכים של בצק זהוב שעוטף מלית גבינת עיזים רכה וגאודה. תוסיפו לזה רוטב פיצה ועשבים ארומטיים ותקבלו מעטפות קטנות של אושר.

1

חציל שרוף עם ציזיקי

חורכים את החציל על אש גלויה ומפנקים אותו ביוגורט צזיקי קליל. צנוברים קלויים מחמיאים למרקם החלק והקרמי של החציל והצזיקי

1