משקה יוגורט עיזים 2.8%

יוגורט בלקני אותנטי המופק בתהליך ייצור מסורתי מ-100% חלב עיזים טרי וללא חומרים משמרים. טעמו עשיר ומרקמו קרמי וסמיך. בזכות השימוש בחלב עיזים היוגורט קל במיוחד לעיכול ומתאים גם לאלה הסובלים מרגישות לחלב בקר.

שימושים
נשנוש

ערכים תזונתיים (ל-100 גרם): אנרגיה (קלוריות) 67, חלבונים (גרם) 3, פחמימות (גרם) 4, סך השומנים (גרם) 3.5, חומצות שומן רוויות (גרם) 2.3, חומצות שומן טראנס (גרם) פחות מ- 0.5, כולסטרול (מ”ג) 10.5, נתרן (מ”ג) 40, סידן (מ”ג) 110.

*מיוצר מחלב עיזים מלא ועל כן באופן טבעי קיימת שונות בין עונות השנה בערכי השומן וחלבון. הערכים בטבלה(רשימה) משקפים ממוצע שנתי משוקלל.

רכיבים: חלב עיזים מלא מפוסטר, סיבים תזונתיים. בתוספת חיידקים פרוביוטיים.

מידע על אלרגנים: מכיל חלב עיזים.

כשרות: בד”ץ מהדרין

חלב: עיזים

אולי תרצו להכין
מתכונים עם הגבינה
Filter by
Post Page
Sort by

מאפה אלמוג

מאפה מרשים בטעם משגע - מושכים בידיים את צינורות הפסטה, מותחים את חוטי הגבינה החמים ומתענגים.

1

מרק יוגורט עם הפתעות

במקום המלפפון והנענע המסורתיים אבזרתי את המרק שלי בענבים קפואים, פיסטוקים ועוד הפתעות טעימות ויפות.

1

כרובית שלמה אפויה ביוגורט

כרובית שלמה צלויה בתנור הפכה ללהיט בזכות הטעם המשגע וקלות ההכנה והיא גם זמינה בכל עונות השנה ומחירה ידידותי.

1

סלט אורז אדום וצפתית מעודנת

סלט ססגוני, בריא ומשביע. טעים גם שעות אחרי ההכנה, ולכן מצוין לפיקניקים, לטיולים וכצידה לעבודה.

1

טירמיסו מקומי

שכבות שכבות של עוגיות אמרטי-טחינה רכות ומבושמות וקרם פטנט עשיר, נטול ביצים וקל להכנה. מרכיבים בכוסות לקינוחים אישיים יפהפיים ונטולי גלוטן (ואפשר גם בת

1

פטוצ’יני ארביאטה

בתרגום חופשי: פסטה עצבנית. מנה פשוטה וחריפה היישר מהסמטאות התוססות של נאפולי. מכיוון שמדובר במנה המגיעה מדרום איטליה משתמשים בפסטה יבשה. שמן הזית, השו

1

פולפטה כרישה וגבינות

‏polpette פירושו קציצה באיטלקית, ובאיטליה, ממש כמו אצלנו, קציצה היא אוכל של בית.

1

גראטן ענבים שחורים וברי פקאן

המאפה הזה כל כך פשוט להכנה שזה כמעט מביך, והתוצאה טעימה ומרשימה.

1