מעדן שיבולת שועל וחלב

דייסת שיבולת שועל היא דרך בריאה במיוחד לפתוח את היום - משביעה, קלילה, עשירה ברכיבים תזונתיים ומיטיבה עם מערכת העיכול. מעדן שיבולת השועל של גד טעים, טבעי ומוכן לאכילה. אפשר להמתיק לפי הטעם, להוסיף פירות, אגוזים, דבש או סילאן. המעדן נפלא חם או קר: ארוחת בוקר מאוזנת שמחכה לכם במקרר.

שימושים
נשנוש

ערכים תזונתיים (ל-100 גרם): אנרגיה (קלוריות) 62, חלבונים (גרם) 2.7, פחמימות (גרם) 15, סיבים תזונתיים (גרם) 3.4, סך השומנים (גרם) 2, חומצות שומן רוויות (גרם) 1.3, חומצות שומן טראנס (גרם) פחות מ-0.5, כולסטרול (מ”ג) 6, נתרן (מ”ג) 60, סידן (מ”ג) 100

כשרות: בד”ץ מהדרין

חלב: בקר

אולי תרצו להכין
מתכונים עם הגבינה
Filter by
Post Page
Sort by

ציזיקי טורקי

מי אמר שבקיץ אי אפשר לאכול מרק? יוגורט מרענן בשילוב ירקות טריים ועשבי תיבול. מומלץ להוסיף כמה קוביות קרח שישמרו על הקור לאורך האכילה.

1

ריקוטה פרסקה אפויה עם סלסת עגבניות וגרעינים

נסו לאפות ריקוטה פרסקה בשלמותה ותגלו קסם – היא לא נמסה אלא שומרת על צורתה ונעטפת בקרום מגרה. בזמן שהיא משתזפת בתנור מכינים סלסה זריזה שמוסיפה צבע ומשח

1

חציל פרמזן

מנה דרום איטלקית קלאסית, המבוססת על השילוב המנצח של אגן הים התיכון : חצילים, עגבניות, בזיליקום, גבינת ריקוטה, פרמזן והרבה שמש. ההכנה מעט מורכבת אבל טע

1

כנאפה ריקוטה מרציפן

מלית ריקוטה, מוצרלה ומרציפן שימלא את הבית בניחוח שקדים מתקתק שלא תוכלו לעמוד בפניו

1

עוגת גבינה אישית

בעולם קוראים לסוג כזה של עוגות naked cakes, משום שהקצפת מצפה את הדפנות בשכבה דקה כך שאפשר לראות דרכה את הבצק. סוד קטן: גם אם לא דייקתם בחיתוך, הציפוי

1

מרק ארטישוק ירושלמי עם טוויל גרנה פדנו

מרק קרם עמוק טעמים ואלגנטי. רגע לפני ההגשה מניחים עליו טוויל גבינה פריך ופיקנטי ואגוזי ברזיל, שמעשירים עוד קצת את הטעם והמרקם.

1

לזניה תרד ופטריות

בניגוד ללזניה הקלאסית אין כאן רוטב בשאמל, אבל יש שפע של גבינות וגם ירקות עסיסיים. התוצאה קלילה יותר אבל לא פחות מפנקת.

1

פחזניות במינימום מאמץ

הצרפתים קוראים להן אקלר או פרופיטרול, אצלנו הן פשוט פחזניות, ממולאות קרם פטיסייר רך שנמס בפה

1