מעדן שיבולת שועל וחלב

דייסת שיבולת שועל היא דרך בריאה במיוחד לפתוח את היום - משביעה, קלילה, עשירה ברכיבים תזונתיים ומיטיבה עם מערכת העיכול. מעדן שיבולת השועל של גד טעים, טבעי ומוכן לאכילה. אפשר להמתיק לפי הטעם, להוסיף פירות, אגוזים, דבש או סילאן. המעדן נפלא חם או קר: ארוחת בוקר מאוזנת שמחכה לכם במקרר.

שימושים
כריך
נשנוש
פסטה
אפייה מתוקה
אפיה מלוחה
פיצה

ערכים תזונתיים (ל-100 גרם): אנרגיה (קלוריות) 62, חלבונים (גרם) 2.7, פחמימות (גרם) 15, סיבים תזונתיים (גרם) 3.4, סך השומנים (גרם) 2, חומצות שומן רוויות (גרם) 1.3, חומצות שומן טראנס (גרם) פחות מ-0.5, כולסטרול (מ”ג) 6, נתרן (מ”ג) 60, סידן (מ”ג) 100

כשרות: בד”ץ מהדרין

חלב: בקר

אולי תרצו להכין
מתכונים עם הגבינה
Filter by
Post Page
Sort by

פרוז’לדה

לחם גבינות טורקי רך ועשיר בגבינות שאופים בתבנית גדולה ומגישים עם ירקות חתוכים וזיתים משובחים.

1

פיצה מרגריטה

במתכון הזה המרכיבים פשוטים! כל מה שצריך זה מוצרלה איכותית בשביל פיצה מרגריטה איטלקית ומושלמת

1

לחמניות ממולאות בגבינה

במקום לטרוח להכין סנדוויצ'ים מראש או לדאוג לממרחים וירקות אופים הכל יחד ומקבלים לחמניות ממולאות רכות וטעימות שאפשר גם לקחת כארוחת בוקר לעבודה.

1

עוגת יוגורט ואוכמניות

על שולחן המתוקים נוטף הגבינות והשמנת, העוגה הזאת מציעה משהו קצת אחר. שילוב היוגורט בבצק חוסך קלוריות ומוסיף תו חמצמץ; קמח הכוסמין מעדן את מרקם הבצק וא

1

גאלט חצילים עם מסקרפונה וריקוטה פרסקה

הרמוניה נפלאה נוצרת מהשילוב בין פריכות הבצק, המנוקד בפרג, לרכות המסקרפונה, שעוטפת את הכרשה והחציל כשמיכת פוך רכה.

1

בראוניז מג’הול ומסקרפונה

הם נראים כמו בראוניז קלאסיים, אבל הם לא; תמרי המג'הול מעניקים את הצבע השוקולדי והמרקם העסיסי. להכנת ציפוי השיש משתמשים בחצי קופסת מסקרפונה, ומהחצי הנו

1

חציל שרוף עם ציזיקי

חורכים את החציל על אש גלויה ומפנקים אותו ביוגורט צזיקי קליל. צנוברים קלויים מחמיאים למרקם החלק והקרמי של החציל והצזיקי

1

פיצה סטרקינו מוצרלה פרסקה

האיטלקים השמרנים לא היו מעלים בדעתם לאכול פיצה לארוחת בוקר, אבל למעשה מדובר במאפה שנפלא להתחיל איתו את היום.

1