מעדן שיבולת שועל וחלב

דייסת שיבולת שועל היא דרך בריאה במיוחד לפתוח את היום - משביעה, קלילה, עשירה ברכיבים תזונתיים ומיטיבה עם מערכת העיכול. מעדן שיבולת השועל של גד טעים, טבעי ומוכן לאכילה. אפשר להמתיק לפי הטעם, להוסיף פירות, אגוזים, דבש או סילאן. המעדן נפלא חם או קר: ארוחת בוקר מאוזנת שמחכה לכם במקרר.

שימושים
נשנוש

ערכים תזונתיים (ל-100 גרם): אנרגיה (קלוריות) 62, חלבונים (גרם) 2.7, פחמימות (גרם) 15, סיבים תזונתיים (גרם) 3.4, סך השומנים (גרם) 2, חומצות שומן רוויות (גרם) 1.3, חומצות שומן טראנס (גרם) פחות מ-0.5, כולסטרול (מ”ג) 6, נתרן (מ”ג) 60, סידן (מ”ג) 100

כשרות: בד”ץ מהדרין

חלב: בקר

אולי תרצו להכין
מתכונים עם הגבינה
Filter by
Post Page
Sort by

עוגת גבינה לימונצ’לו

כל מי שהכין עוגת גבינה יודע שתוספת קליפת לימון מעניקה לה טעם נפלא. כאן הוספנו ליקר לימונצ'לו שמכינים מקליפות לימונים

1

סלט סלק וקממבר

כמה דקות עבודה והמון רושם וטעם. גבינת קממבר במעטה פחם החדשה של "גד" נמסה מעט מחום הסלקים וממזגת את הטעמים. את הסלקים הקטנים אפשר למצוא בשוקי האיכרים ב

1

ארנצ’יני – כדורי ריזוטו מטוגנים

קוראים להם "תפוזונים" (arancini) ומכינים אותם משאריות של ריזוטו מאתמול.

1

גלידת מסקרפונה בהכנה ביתית

הטרנד החם של הקיץ: גלידת מסקרפונה!

1

מאפינס יוגורט, אגסים ושוקולד לבן

מאפינס זה פינוק קלאסי לפיקניק. כאן בגרסה מתוקה ומעודנת, המשלבת שוקולד לבן עם אגסים. תוספת היוגורט מעניקה לבלילה רכות ועסיסיות.

1

לזניה דלעת ופטריות יער

לזניה עשירה במיוחד, המשלבת טעמים אדמתיים של פטריות ודלעת לצד גבינות.

1

תפוחי אדמה אפויים בשום ורוזמרין עם קראמבל בולגרית

שילוב שיוצר קסם - תפוחי אדמה אפויים עם פירורי בולגרית

1

מאפה אוורירי של ריקוטה פרסקה וחצילים

מאפה פינוק נימוח ועשיר. השילוב בין טעמה של ריקוטה פרסקה לחצילים הקלויים עובד מצוין. ויש גם בונוס – אין כאן טיפת קמח, ולכן המאפה מתאים לנמנעים מגלוטן ו

1