מעדן שיבולת שועל וחלב

דייסת שיבולת שועל היא דרך בריאה במיוחד לפתוח את היום - משביעה, קלילה, עשירה ברכיבים תזונתיים ומיטיבה עם מערכת העיכול. מעדן שיבולת השועל של גד טעים, טבעי ומוכן לאכילה. אפשר להמתיק לפי הטעם, להוסיף פירות, אגוזים, דבש או סילאן. המעדן נפלא חם או קר: ארוחת בוקר מאוזנת שמחכה לכם במקרר.

שימושים
נשנוש

ערכים תזונתיים (ל-100 גרם): אנרגיה (קלוריות) 62, חלבונים (גרם) 2.7, פחמימות (גרם) 15, סיבים תזונתיים (גרם) 3.4, סך השומנים (גרם) 2, חומצות שומן רוויות (גרם) 1.3, חומצות שומן טראנס (גרם) פחות מ-0.5, כולסטרול (מ”ג) 6, נתרן (מ”ג) 60, סידן (מ”ג) 100

כשרות: בד”ץ מהדרין

חלב: בקר

אולי תרצו להכין
מתכונים עם הגבינה
Filter by
Post Page
Sort by

ג’ג’יק

מגישים למרכז השולחן קערה גדולה של מרק יוגורט צונן ולצדו צלוחיות עם תוספות פריכות – שקדים, ירקות קצוצים, עשבים וגם מקלות קאשקבל

1

סלט פנזנלה על מצע פוקצ’ה

הוא נולד בטוסקנה כדי לתת הזדמנות שנייה ללחם יבש, ביחד עם המוצרלה כמובן!

1

כריך בריאות יצירתי בהרכבה עצמית (גבינה ומגוון ירקות)

הגיע הזמן ליצירתיות- "ערכת היצירה האכילה"- הערכה מכילה שלל ירקות טעימים, לחם וגבינה בשקית זילוף. הילדים ירכיבו בעצמם את הכריך, יזלפו משקית הזילוף על ג

1

סלט תירס, אבוקדו, עגבניות שרי, כרוב סגול וקוביות בולגרית

מסדרים את מרכיבי הסלט בצנצנות נאות ואת הרוטב מוזגים לכלי נפרד.

1

רביולי ברוטב רוזה

תראו איך טעמו של רוטב העגבניות, החמצמץ והפיקנטי, מתעדנים ומתעגלים בזכות השימוש במסקרפונה.

1

פבלובה כפרית

הפבלובה הזו מורכבת ממרנג של קציפת מסקרפונה תפוזית ופילטים של תפוזים טריים

1