מעדן שיבולת שועל וחלב

דייסת שיבולת שועל היא דרך בריאה במיוחד לפתוח את היום - משביעה, קלילה, עשירה ברכיבים תזונתיים ומיטיבה עם מערכת העיכול. מעדן שיבולת השועל של גד טעים, טבעי ומוכן לאכילה. אפשר להמתיק לפי הטעם, להוסיף פירות, אגוזים, דבש או סילאן. המעדן נפלא חם או קר: ארוחת בוקר מאוזנת שמחכה לכם במקרר.

מעדן שיבולת שועל
שימושים
כריך
נשנוש
פסטה
אפייה מתוקה
אפיה מלוחה
פיצה

ערכים תזונתיים (ל-100 גרם): אנרגיה (קלוריות) 57, חלבונים (גרם) 2.7, פחמימות (גרם) 15, סיבים תזונתיים (גרם) 3.4, סך השומנים (גרם) 2, חומצות שומן רוויות (גרם) 1.3, חומצות שומן טראנס (גרם) פחות מ-0.5, כולסטרול (מ"ג) 6, נתרן (מ"ג) 80, סידן (מ"ג) 130

כשרות: בד"ץ מהדרין

חלב: בקר

ניתן להשיג באריזה של 150 גרם

אולי תרצו להכין
מתכונים עם הגבינה
Filter by
Post Page
Sort by

קייק בננה וגבינת שמנת

גבוהה, שחומה ועסיסית. כשפורסים אותה מגלים לב שמנת צחור. גבינת שמנת ניו יורק 12% נותנת לעוגה שיק בריאותי

1

כתר שמרים במילוי גבינת שמנת עיזים עם שטרויזל שקדים

השילוב בין הבצק המעט מתקתק למליחות העדינה של גבינת שמנת ניו יורק עיזים 12% עובד נפלא ומפתיע את החך!

1

טורטלוני ריקוטה ותרד ברוטב שמנת ופקורינו

מנה איטלקית קלאסית וממכרת. טיפ חשוב: הרוטב תמיד יחכה לפסטה ולא להיפך!

1

כריך ירקות

מגישים למרכז השולחן קערה גדולה של מרק יוגורט צונן ולצדו צלוחיות עם תוספות פריכות – שקדים, ירקות קצוצים, עשבים וגם מקלות קאשקבל

1

עוגת גבינה אישית

בעולם קוראים לסוג כזה של עוגות naked cakes, משום שהקצפת מצפה את הדפנות בשכבה דקה כך שאפשר לראות דרכה את הבצק. סוד קטן: גם אם לא דייקתם בחיתוך, הציפוי

1

פנקוטה יוגורט עיזים ותימין

הקרמיות והטעם המיוחד של יוגורט העיזים מעניקים לפנקוטה מרקם נפלא. תוספת התימין היא טוויסט יווני לקינוח האיטלקי הקלאסי.

1

כריך פרובנסלי

לחם זיתים עם ריקוטה למריחה בטעם בזיליקום מתובלת בעגבניות מיובשות, פרוסות עגבניות צבעוניות צלויות, פרוסות זיתי קלמטה ועליי בזיליקום

1

פרוז'לדה

לחם גבינות טורקי רך ועשיר בגבינות שאופים בתבנית גדולה ומגישים עם ירקות חתוכים וזיתים משובחים.

1