מלבי

סוד קסמו של הקינוח הבלקני האהוב הוא מרקמו המושלם (חלק ומשיי) וניחוח מי הוורדים המעודן. כדי לשמור על המרקם ולהבטיח טעם אותנטי ורענן,פיתחו במחלבות גד אריזה מיוחדת: התוספות (הסירופ ושבבי קוקוס פריכים) מאוחסנים בתאים נפרדים. מוציאים מהמקרר, מוסיפים את התוספות לפי הטעם ונהנים מטעם ומושלמים.

שימושים
נשנוש

ערכים תזונתיים (ל-100 גרם ללא תוספות): אנרגיה (קלוריות) 127, חלבונים (גרם) 2.2, פחמימות (גרם) 18.3, סך השומנים (גרם) 5, חומצות שומן רוויות (גרם) 3.3, חומצות שומן טראנס (גרם) פחות מ-0.5, נתרן (מ"ג) 32, כולסטרול (מ"ג) 15

ערכים תזונתיים (ל-100 גרם עם תוספות): אנרגיה (קלוריות) 171, חלבונים (גרם) 2.4, פחמימות (גרם) 26.1, סך השומנים (גרם) 6.3, חומצות שומן רוויות (גרם) 3.9, חומצות שומן טראנס (גרם) פחות מ-0.5, נתרן (מ"ג) 26, כולסטרול (מ"ג) 18.9

כשרות: בד"ץ מהדרין

חלב: בקר

ניתן להשיג באריזה של 160 גרם

אולי תרצו להכין
מתכונים עם הגבינה
Filter by
Post Page
Sort by

כריך ירקות

מגישים למרכז השולחן קערה גדולה של מרק יוגורט צונן ולצדו צלוחיות עם תוספות פריכות – שקדים, ירקות קצוצים, עשבים וגם מקלות קאשקבל

1

קונכיות פסטה ממולאות בגבינות

פסטה ממולאת, רביולי למשל, היא אחת המנות הנחשקות על שולחן החג, אבל גם אחת המורכבות יותר להכנה. כאן עשינו לעצמנו חיים קצת יותר קלים: השתמשנו בקונכיות פס

1

קממבר צלויה עם תוספות

בילוי קצר בתנור בחברת אגוזים וריבה מתקתקה, ויש מנה ראשונה אלגנטית וטעימה בטירוף

1

לביבות לחם, עגבניות ואורגנו

לביבות לחם, עגבניות ואורגנו

1

כריך לבנוני

כריך מפיתת שומשום של אבולעפייה, ריקוטה למריחה מתובלת בזעתר, בצל סגול מתובל בסומק, עם סלט עגבניות שרי תמר חריף מתובל בשמן זית ולימון

1

חצ'פורי גבינות

הגרסא הגיאורגית בטויסט ישראלי. מכינים בצק שמרים, ממלאים בגבינות ומשטחים לצורת פיתה. טביליסי מעולם לא נראתה קרובה יותר.

1

קראנץ ריקוטה פרסקה וצימוקים

עוגת שמרים ביתית במתיקות מעודנת ובמרקם נעים, המתקבל מערבוב של גבינת ריקוטה פרסקה עם מעט גבינת שמנת, שמעניקה למלית גוף

1

ריזוטו מסקרפונה עם ארטישוק ואספרגוס

האספרגוס והארטישוק נותנים לריזוטו הדשן קלילות ורעננות. את השמנת המקובלת מחליפה המסקרפונה, שמעמיקה את המרקם ומעשירה את הטעם.

1