לאבנה עיזים 5%

גבינה רכה המופקת מיוגורט ובעלת טעם חמצמץ אופייני ומרקם חלק וסמיך. ללאבנה עיזים טעם ייחודי ואותנטי. היא קלה לעיכול ומתאימה גם לאלה הסובלים מרגישות לחלב בקר. השידוך המסורתי הוא שמן זית, זעתר ופיתה, אך הלאבנה תעשיר ותשדרג גם ארוחת בוקר ישראלית סטנדרטית ותשתלב מצוין בכריכים.

שימושים
כריך
נשנוש

ערכים תזונתיים (ל-100 גרם): אנרגיה (קלוריות) 92, חלבונים (גרם) 5.3, פחמימות (גרם) 6.5, סך השומנים (גרם) 5, חומצות שומן רוויות (גרם) 3.3, חומצות שומן טראנס (גרם) פחות מ-0.5, כולסטרול (מ”ג) 15, נתרן (מ”ג) 364.

רכיבים: חלב עיזים מפוסטר, עמילן (בפסח טפיוקה), מלח, סיבים תזונתיים (אינולין) מייצבים (קסנטן גאם (בפסח מייצב מזרעי חרובים), קרגינן). חומר משמר (פוסטסיום סורבט).

מידע על אלרגנים: מכיל חלב עיזים.

כשרות: רבנות בת ים

חלב: עיזים

אולי תרצו להכין
מתכונים עם הגבינה
Filter by
Post Page
Sort by

מטבל גבינה לימוני

מטבל 5% שומן חמצמץ ומרענן, במרקם שמנתי ומפתיע. להתענג על כל ביס עם ערימת קרקרים או פיתות קלויות

1

סאשימי ריקוטה פרסקה מתבוססת בענן עגבניות

קלאסיקה איטלקית אהובה עם טוויסט למבוגרים בלבד.

1

גרניטה של יוגורט עיזים ודבש עם פירות קיץ

שימוש ביוגורט עיזים מתובל בדבש מפיק גרניטה מוצלחת ועשירה – טעימה בפני עצמה ומצוינת כתוספת לסלט של פירות קיץ.

1

כריך בריאות

לחם דגנים מלאים/ לחמניית דגנים מלאים, ריקוטה למריחה בטעם טבעי, מקלוני גמבה דקיקים, מקלוני גזר דקיקים, מקלוני מלפפון דקיקים, נבטים ורוטב אגוזים.

1

עוגת גבינה פירורים

עוגת הגבינה הקרה היא קינוח אהוב לאורך כל השנה לא רק בשבועות. מוסיפים למלית קרם מסקרפונה שהופך את מלית הגבינה לרכה וקטיפתית במיוחד.

1

סלט ים תיכוני של בורגול, עגבניות וגבינה צפתית

סלט הטאבולה הלבנוני מקבל חיזוק של גבינה צפתית, צנוברים, זיתי קלמטה ובזיליקום.

1

כריך אבוקדו חרוך וביצה רכה

מגישים למרכז השולחן קערה גדולה של מרק יוגורט צונן ולצדו צלוחיות עם תוספות פריכות – שקדים, ירקות קצוצים, עשבים וגם מקלות קאשקבל

1

אייס קפה

אייס קפה קליל ומרענן בתוספת קרם מסקרפונה שמשדרג כל לגימה.

1