ירח מתוק

בוגרי משפחות ספרדיות ובלקניות מכירות אותו בתור "ארוז קון לצ'ה" - אורז בחלב, אבל פודינג אורז מתוק אהוב בתרבויות קולינריות רבות - מדרום אמריקה ועד בריטניה. לפודינג אורז של מחלבות גד טעם נפלא ומרקם מפנק, למרות אחוזי השומן הצנועים. הוא טעים קר - ישר מהמקרר - עם פירות טריים או יבשים אבל הכי כיף (בייחוד כשמזג האוויר מתקרר) הוא לחמם אותו כמה שניות במיקרוגל ולתבל במעט קינמון.

ירח מתוק
שימושים
נשנוש

ערכים תזונתיים (ל-100 גרם): אנרגיה (קלוריות) 128, חלבונים (גרם) 3.16, פחמימות (גרם) 21, סך השומנים (גרם) 3, חומצות שומן רוויות (גרם) 1.72, חומצות שומן טראנס (גרם) פחות מ-0.5, כולסטרול (מ"ג) 9, נתרן (מ"ג) 40, סידן (מ"ג) 100.

רכיבים: חלב מפוסטר (73%), סוכר, אורז (7.7%), שמנת מפוסטרת 42% שומן, עמילן מעובד (E-1422), חלמון מפוסטר (ביצים), חומרי טעם וריח, מייצב (קרגינו).

מידע על אלרגנים: מכיל חלב, ביצים.

עלול להכיל: גלוטן (בפסח-ללא), סויה

כשרות: בד"ץ מהדרין

חלב: בקר

ניתן להשיג באריזה של 150 גרם

אולי תרצו להכין
מתכונים עם הגבינה
Filter by
Post Page
Sort by

סלט פסטה בנוסח תוניסאי

סלט עז טעמים, שנוצר בהשראת הסנדוויץ' התוניסאי — עם טונה משומרת, זיתי קלמטה, לימון כבוש וגבינה בולגרית.

1

ריזוטו מסקרפונה עם ארטישוק ואספרגוס

האספרגוס והארטישוק נותנים לריזוטו הדשן קלילות ורעננות. את השמנת המקובלת מחליפה המסקרפונה, שמעמיקה את המרקם ומעשירה את הטעם.

1

ארנצ'יני – כדורי ריזוטו מטוגנים

קוראים להם "תפוזונים" (arancini) ומכינים אותם משאריות של ריזוטו מאתמול.

1

כריך ירקות

מגישים למרכז השולחן קערה גדולה של מרק יוגורט צונן ולצדו צלוחיות עם תוספות פריכות – שקדים, ירקות קצוצים, עשבים וגם מקלות קאשקבל

1

תירס צלוי מוקרם

קונים קלחים עם קליפה, מבשלים 5 דקות, מסירים את החלק השעיר, מפשילים את הקליפה וקושרים ליצירת ידית אחיזה. צולים על הגריל או במחבת פסים עד להשחמה. מורחים

1

מדיאס דה קזו

המלית המינימליסטית של הממולאים הבלקניים מקבלת חיזוק של בצל, עגבנייה וזיתים.

1

טורט מסקרפונה ודובדבנים

עוגת גבינה יפה וחגיגית, שמכינים בקלות וללא אפייה.

1

עוגת גלידה טירמיסו

מתכון של נטלי לוין מעוגיונט. עוגת גלידה עם ארומה מקסימה של קפה וקקאו

1