יוגורט עיזים עם דובדבן אמרנה 2.8%

אל יוגורט העיזים הבלקני האהוב של גד מצטרפת שכבת דובדבן אמרנה איכותי - פינוק בריא המשלב את יתרונות חלב העיזים עם תרומת חיידקי היוגורט, מתאים גם לאלה הסובלים מרגישות לחלב בקר ומכיל 2.8% שומן.

יוגורט עיזים עם דובדבן אמרנה מחלבות גד

ערכים תזונתיים (ל-100 גרם): אנרגיה (קלוריות) 120, חלבונים (גרם) 2.7, פחמימות (גרם) 21, סך השומנים (גרם) 2.8, חומצות שומן רוויות (גרם) 1.9, חומצות שומן טראנס (גרם) פחות מ-0.5, כולסטרול (מ"ג) 8.4, נתרן (מ"ג) 48, סידן (מ"ג) 150

*היוגורט מיוצר מחלב עיזים מלא ועל כן באופן טבעי קיימת שונות בין עונות השנה בערכי השומן והחלבון. הערכים משקפים ממוצע שנתי משוקלל.
* עלול להכיל חתיכות פרי

כשרות: בד"צ מהדרין – הרב רובין

חלב: עיזים

ניתן להשיג באריזה של 125 מ"ל

אולי תרצו להכין
מתכונים עם הגבינה
Filter by
Post Page
Sort by

אניולוטי דלורית וריקוטה בחמאה אגוזית

agnolotti הם קרובי משפחה של הרביולי, אבל צורתם שונה. מקורם בצפון איטליה ושם הם לרוב ממולאים בבשר. יוגב ירוס יצר להם גרסה צמחונית עם מלית של ריקוטה ודל

1

סמיפרדו טירמיסו

מפגש פסגה של שתי קלאסיקות איטלקיות מתוקות מפיק קינוח קפוא עשיר ויפה.

1

כריך ירקות צלויים

מגישים למרכז השולחן קערה גדולה של מרק יוגורט צונן ולצדו צלוחיות עם תוספות פריכות – שקדים, ירקות קצוצים, עשבים וגם מקלות קאשקבל

1

גאלט בצק עלים במלית גבינות פטריות וטימין

המלית כאן מפנקת במיוחד - היא מבוססת על גבינת שמנת 30% עם חיזוק של פקורינו וגד-עז שמעצימים את הטעמים

1

פסטה גבינות ופטריות

מנת פסטה קיצית, קלילה ורעננה שמכינים ב4 דקות. ארוחת ערב נהדרת לעונה החמה.

1

פיצות אישיות מהירות ללא גלוטן

גם לנמענים מגלוטן מגיע ליהנות מפיצה טובה. אחד הפתרונות הטעימים והזריזים הוא שימוש בטורטיות מקמח תירס. ניתן להשיג כאלה בחנויות טבע ובחנויות המתמחות במט

1

פסטה ברוטב כרשה עם אספרגוס וריקוטה פרסקה

הפסטה והאספרגוס מתבשלים יחד, את הרוטב מכינים בכמה רגעים – מחברים הכל ומשגרים את המנה לשולחן. והטאצ' האחרון: מגדל קטן של ריקוטה פרסקה שמערבבים לתוך הפס

1

סלט "פנזנלה" על מצע פוקצ'ה

השף מנה שטרום יצר לסלט הפנצנלה הקלאסי גרסה אישית משודרגת: תוספת של מוצרלה טרייה ובמקום לחם ישן - פוקצ'ה חמה וטרייה.

1