גבינת שמנת ניו יורק שום שמיר 30%

גבינת שמנת המיוצרת בדיוק לפי המתכונת הניו יורקית. מרקמה יציב ושמנתי וטעמה חלבי ורענן עם איזון מדויק בין מתיקות למליחות.

שימושים
כריך

ערכים תזונתיים (ל-100 גרם): אנרגיה (קלוריות) 301, חלבונים (גרם) 4.9, פחמימות (גרם) 2.2, סך השומנים (גרם) 30, חומצות שומן רוויות (גרם) 19.7, חומצות שומן טראנס (גרם) 0.66, כולסטרול (מ”ג) 88, נתרן (מ”ג) 365, סידן (מ”ג) 98.

רכיבים: שמנת מפוסטרת 40% שומן, חלב מפוסטר, חלבוני חלב, מחית שמיר (שמיר (1.2%), שמן קלנולה (בפסח שמן זית), מעכב חמצון (סודיום לקטט), מווסתי חומציות (חומצה ציטרית)), מלח, שום (0.25%) חומר משמר (פוטסיום סורבט).

מידע על אלרגנים: מכיל חלב

כשרות: רבנות בת ים

חלב: בקר

*ניתן להשיג גם במעדנייה

אולי תרצו להכין
מתכונים עם הגבינה
Filter by
Post Page
Sort by

רושטי זוקיני וגאודה

לביבה משפחתית שחותכים למשולשים כמו עוגה

1

תירס צלוי מוקרם

קונים קלחים עם קליפה, מבשלים 5 דקות, מסירים את החלק השעיר, מפשילים את הקליפה וקושרים ליצירת ידית אחיזה. צולים על הגריל או במחבת פסים עד להשחמה. מורחים

1

מקיצי

סופגניות קלילות בניחוח הדרים, שמגישים לשולחן עם מטבל גבינה-תפוז מתוק .

1

לחמניות ממולאות בגבינה

במקום לטרוח להכין סנדוויצ'ים מראש או לדאוג לממרחים וירקות אופים הכל יחד ומקבלים לחמניות ממולאות רכות וטעימות שאפשר גם לקחת כארוחת בוקר לעבודה.

1

מאפינס יוגורט, אגסים ושוקולד לבן

מאפינס זה פינוק קלאסי לפיקניק. כאן בגרסה מתוקה ומעודנת, המשלבת שוקולד לבן עם אגסים. תוספת היוגורט מעניקה לבלילה רכות ועסיסיות.

1

חטיפי יוגורט עיזים ופירות מיובשים

קינוח עסיסי ויפהפה שאפשר לנשנש ללא ייסורי מצפון. מתאים גם לנמנעים מגלוטן. כאן קישטנו אותו בפירות יער, אבל גם פרי עונתי אחר יתאים.

1

פלפלים ממולאים

מייצג פלפלים אדום, מרהיב ובוהק בטעמי גבינות של קוואטרו פורמאג'י.

1

פסטה קפרזה

פסטה, מוצרלה וירקות זה כל מה שצריך וברגע הפכתם את הסלט הפופולרי למנת פסטה חמה, יפה ומהירת הכנה.

1