חוזרים ללימודים

החגים מאחורינו והחזרה לשגרה מביאה איתה אתגרים חדשים. מה אפשר להכין להפסקת העשר של הילדים שיהיה גם טעים וגם יחסוך לכם קצת זמן בבוקר? אספנו בשבילכם כמה רעיונות יצירתיים שיעזרו לכם לגוון את הסנדוויץ’ הקבוע.

לחמניות ממולאות בגבינה

במקום לטרוח בהכנת סנדוויצ’ים מראש או לדאוג לממרחים וירקות, פשוט אופים הכל יחד ומקבלים לחמניות ממולאות נימוחות וטעימות להפליא, שאפשר לקחת בקלות לבית הספר.

30833_4_imgaes_2

מיני פנקייקס וניל בשילוב גבינת שמנת ניו יורק, המעניקה להם אווריריות עננית. הכי טעים להגיש אותם לצד גבינה “מתוקה” ולמרוח אותה על הפנקייק. ארוחת עשר שכיף להוציא מהתיק ועוד יותר כיף לאכול.

30833_4_imgaes_4

העולם נחלק לשניים – טוסט לפני השדרוג ולאחר השדרוג.
הוסיפו לטוסט המוצרלה הקלאסי שכבה דקה של גבינת שמנת ניו יורק (במקום שכבת חמאה) ולא תאמינו איך עד עכשיו לא פינקתם את הילדים ככה.

לחמניות ביס גבינה בשלושה צבעים

תנו להם לחמנייה, הם ישמחו בחלקם, תנו להם בואיקוס הם גם ישוויצו לכולם: לחמניות גבינה בלקניות, בתוספת ממרח פסטו וממרח עגבניות מיובשות שמעניקים צבע, טעם ועסיסיות לכל קופסת אוכל.

30833_4_imgaes_1

גרסה כזו של חביתה עוד לא ניסיתם. סוד הקסם הוא הוספת גבינת ניו יורק טבעית לבלילת החביתה, לקבלת רול חביתה עשיר, קרמי ומפנק, שכיף לטרוף בבית הספר.

30833_4_imgaes_6

מאפינס זיתים טעימים, קלילים ואווריריים עם מגוון גבינות מפנקות, שיהיה לילדים קשה במיוחד להפסיק לאכול אותם – אז תתכוננו, כי הם מתחסלים ברגע.

30833_4_imgaes_11

הגיע הזמן ליצירתיות- “ערכת היצירה האכילה”- הערכה מכילה שלל ירקות טעימים, לחם וגבינה בשקית זילוף. הילדים ירכיבו בעצמם את הכריך, יזלפו משקית הזילוף על גבי הלחם ויוסיפו ירקות טריים.

 

אולי יעניין אתכם גם
אולי יעניין אותם גם
Filter by
Post Page
סיפורי פיצריות דפי מידע The Story Behind the Secret
Sort by

רומא פינת שוק הכרמל (פאפא’ס)

בלב כרם התימנים, במפגש שבין האותנטי-מסורתי למודרנה הבועטת, שוכנת פאפא׳ס הוותיקה, השואבת בהצלחה משני העולמות ומציעה מטבח איטלקי שורשי עם השפעות של הרגע

8

הפנים של הפיצה (ברדק פיצה בר)

״ברדק פיצה בר״ הוא סיפור ירושלמי שירד מהקסטל אל מרכז הארץ. גדי סליג, ״הפנים של ברדק״, הוא ירושלמי טיפוסי עם לב וחיוך ענקיים, שבעזרתם הצליח לייבא לפתח

8

תקנון פעילות “חנוכה” דצמבר 2019

מחלבת “גד” היא המחלבה הרביעית בגודלה בארץ, עם מבחר מוצרים חובק עולם

0

סיקרט דינר

מיטב השפים המובילים בישראל מבשלים לכם ארוחות סודיות עם גבינות גד בלוקיישנים הכי מפתיעים בארץ!

0