משולש אהבה (ג’ימיז פיצה)

אצל ג׳ימיז שם המשחק הוא אהבה – אהבה לפיצה, אבל לא רק. ג׳ימי יחזקאל, מי שהקים את הפיצרייה המצליחה, התאהב בגבינות של גד, מה שהוליד גם התאהבות ממבט ראשון במורל, מנהלת המכירות היפה של המחלבה. הוא ניסה לחזר אחריה בכל דרך, בעיקר באמצעות הפיצה המפורסמת שלו שהכין עבורה במו ידיו, אך לשווא – מורל הכריזה שהיא לא מערבבת בין עסקים לענייני הלב. אלא שאז החליט ג׳ימי למכור את הפיצרייה, מה שהסיר את מחסום הביזנס/ פלז׳ר. החודש הם מתחתנים. מפברואר 2017 הפיצרייה נמצאת בבעלותם של שגיב אדי וגיל בן הרוש, וממש החודש נחנך סניף חדש בפתח תקווה.

איך הכל התחיל?

כמו באהבתו למורל, גם בסיפור ההתחלה של הפיצה של ג׳ימי יש הפי אנד. עם חזון גדול, נחישות ואומץ לקחת סיכונים התגבר ג׳ימי על ניסיונות כושלים לרדד את בצק חלומותיו, עד שלבסוף הגיע לנוסחה המושלמת שסיפקה אותו. כיום הפיצרייה כבר אינה בבעלותו, אך היא שומרת על מעמדה כמוסד שכונתי מצליח ואהוב שמקפיד על חומרי הגלם האיכותיים ביותר.

מה מייחד את הפיצה?

לא מנסים להמציא כאן את הגלגל אלא להפיק את המגש הטוב ביותר האפשרי: בצק איטלקי דק ומדויק עם חמש תוספות פופולריות. קלאסיקה.

מהו סוד הקסם?

האותנטיות. מהבצק עצמו ועד לאופי המקום – הכל פה צועק איטליה. ילדים מתים על הפיצה ועל הפריכות המיוחדת שלה, ודרכם גם המבוגרים מתאהבים. סיפור אהבה, זוכרים?

והשיטה?

מגש עגול בשלושה גדלים (אישי, בינוני וגדול), או משולשים.

מה ליד הפיצה?

סלטים ופסטות.

חובה לנסות את ה…

קלצונה, וגם את קלצונה השוקולד, הקינוח המפורסם של המקום – מוגש עם מסקרפונה, שוקולד ואפס רגשות אשמה. לה דולצ׳ה ויטה!

ג׳ימיז פיצה | אהרון בקר 8 – מיקדו סנטר תל אביב, 03-6007040 | העצמאות 104 פתח תקווה, 1700-50-47-50

ג'ימיז פיצה