חוברת שבועות להורדה

הימים הולכים ומתארכים, שדות החיטה מזהיבים, השמש החמימה של ראשית הקיץ מושכת אותנו החוצה — למרפסת, לחוף הים, לחיק הטבע. מרגישים שהחג מתקרב. השנה אנחנו מציעים לכם להוסיף עניין וטעם חדש לארוחת שבועות המסורתית ולהעשיר אותה במנות בניחוח איטלקי. בחוברת מתכוני שבועות החדשה שלנו תמצאו את כל להיטי שולחן החג — מאפים, סלטים, פסטות וכמובן עוגות גבינה. את ההשראה שאבנו ממנות איטלקיות קלאסיות שכולנו כל כך אוהבים, אבל הוספנו להן גיוונים יצירתיים ונשמה ישראלית. גם מבחר הגבינות המשולבות במנות כולל את הנבחרת האיטלקית שלנו לצד גבינות מקומיות ובלקניות. הכי כיף לקחת את האוכל הזה החוצה, לפתוח שולחן גדול, להזמין חברים ומשפחה ולחוות יחד את אווירת החג הנהדר הזה.

גד שמח ובתיאבון,

משפחת מחלבות גד

איך מורידים את החוברת?

» במחשב רגיל (פורמט pdf): נכנסים לקישור וממתינים שהחוברת תיפתח בדפדפן. מקמו את הסמן בפינה הימנית למעלה ובחרו באפשרות הדפסה או שמירה.

» בטאבלט או סמארטפון (פורמט ePub): מוודאים שעל המכשיר מותקנת אפליקציית קריאה לקבצי ePub. מומלץ להשתמש באפליקציית ibooks (למכשירי אפל), אפליקציית Gitden Reader למכשירי אנדרואיד או אפליקציית Book Reader למכשירי windows. נכנסים לקישור וממתינים שהוחברת תישמר במכשיר. מומלץ להיכנס לקישור מדפדפן ספארי (במכשירי אפל) או מדפדפן כרום (במכשירי אנדרואיד). עם סיום ההורדה, פותחים את החוברת באפליקצייה המתאימה.

במכשירי אנדרואיד :

1. עם הלחיצה על הקישור, מתחילה הורדת החוברת. בגלילת המסך למטה – ניתן לראות את התקדמות ההורדה. כעבור דקה-שתיים – הקובץ יישמר במכשיר.
2. נכנסים לאפליקציית Gitden, פותחים את התפריט בצד שמאל למעלה ובוחרים באפשרות import (אפשרות רביעית). בוחרים מרשימת התיקיות את תיקיית downloads.
3. בוחרים את הקובץ שנקרא poyke ולוחצים על כפתור הייבוא מצד ימין למעלה.
4. מאותו רגע הספר יופיע על המדף באפליקציית Gitden.

במכשירי אפל:

1. נכנסים לקישור בדפדפן ספארי (לא רצוי להשתמש בכרום או דפדפן אחר). בחלון שייפתח (או באותו חלון) ייראה שלא קורה כלום – זה בסדר! עוד דקה-שתיים והחוברת תישמר במכשיר.
2. עם סיום ההורדה, ייפתח חלון ששואל באיזו אפליקציה לפתוח את הקובץ. בוחרים באפשרות ibooks.
3. מאותו רגע הספר יופיע על המדף באפליקציית ibooks.

אולי יעניין אתכם גם
אולי יעניין אותם גם
Filter by
Post Page
כתבות אסופות מתכונים דפי מידע The Story Behind the Secret
Sort by

שלב אחר שלב: חוברת שבועות בסרטונים

טבחים מתחילים? הכנסו וגלו איך מכינים את מתכוני החוברת שלב אחר שלב!

18

חוברת השבועות החדשה שלנו!

כל המתכונים וחוברת להורדה ישירה מחכים לכם עכשיו באתר!

18

תקנון פעילות “חנוכה” דצמבר 2019

מחלבת “גד” היא המחלבה הרביעית בגודלה בארץ, עם מבחר מוצרים חובק עולם

0

סיקרט דינר

מיטב השפים המובילים בישראל מבשלים לכם ארוחות סודיות עם גבינות גד בלוקיישנים הכי מפתיעים בארץ!

0