אוטו פיצה (פיצה טראק קוקיה)

פנטזתם פעם על משאית חלומות צבעונית שכולה פיצה נהדרת? אמנם הפיצה טראק קוקיה בקיבוץ דפנה עומדת במקומה, אך היא בהחלט מוכיחה שלפעמים חלומות מתגשמים.

איך הכל התחיל?

ב-2008 פתחו אביבה ויואל אברבוך את ה״קוקיה״ בכניסה לקיבוץ דפנה בואך צפון רמת הגולן – בית קפה/ מסעדה חלבי עם זיקה לאיטליה. אחרי שניהלו מטבחים וקונדיטוריה ב״אורנה ואלה״ וב״פסטה מיה״ (היא) ו״דיקסי״ (הוא), החליטו בני הזוג להגשים חלום ולפתוח בית עסק בסביבה פסטורלית וקיבוצית. בתחילת 2012 התמקמה לצד בית הקפה משאית (לילנד מודל 68′) שעברה שיפוץ והסבה והפכה לפיצריית גורמה עם תנור איטלקי אותנטי.

מה מייחד את הפיצה?

קמח נאפוליטני, עגבניות תמר איטלקיות קלופות ומוצרלה טרייה של גד הם אבני היסוד של הפיצרייה: ״עשינו השתלמות של שבועיים במקום הכי נחשב בנאפולי״, מספר יואל, ״והתאמנו את מה שלמדנו לחך הישראלי. הפיצה שלנו קריספית ודקה, עם איזון טוב בין מרכיביה, כדי שלא תהיה עמוסה או רטובה מדי״.

מהו סוד הקסם?

משאית הרטרו המדליקה, שעליה צייר במכחול האמן יונתן גל, היא אטרקציה בפני עצמה. מכיוון שאפשר גם לשבת על הדשא מתארגן כאן מעין ״הפנינג פיצה״ במשך כל השבוע. וכמובן הטבע הירוק, ותצפית משובחת על החרמון, משלימים את החוויה.

והשיטה?

קוטר אחד בלבד (22 ס״מ) של פריכות מענגת.

מה ליד הפיצה?

בירה בזלת טרייה מהחבית, יינות של יקב הרי הגליל, שייקים, פרישייקים, פוקאצ׳ות וקינוחים איטלקיים. כאשר העומס אינו גדול – יש גם קנלוני. במסעדת ״קוקיה״ הסמוכה לטראק מוצע תפריט מגוון ועשיר (הכולל גם את כל הפיצות שנאפות ב”טראק”).

חובה לנסות את ה…

פיצת ״פטריות שוס״ – בין שלל הפטריות יש גם נגיעה אלגנטית של כמהין.

קוקיה פיצה טראק | קיבוץ דפנה | 04-6945700

פיצה טראק קוקיה