הדקה ה-90, אירוח ברגע

תקופת החגים מזמנת איתה הפתעות נעימות יותר ופחות - לרגעים בהם אורחים בלתי צפויים מתדפקים על הדלת אספנו בשבילכם מנות רושם מהירות שגם יעשו לכם חיים קלים וגם ישאירו את האורחים שלכם פעורי פה.

Carpaccio_450

הקרפאצ’ו הזה מתעתע – בביס הראשון אפשר לחשוב שמדובר בפרוסות דג נא, סביצ’ה סטייל. אבל לא, אין כאן זכר לדגים, אלא שילוב בין מלון מתוק לסויה ושמן זית, שממלאים את הפה בטעמי אוממי ימיים. גבינת גרנה פדנו, שמצטרפת ברגע האחרון, מאחדת ומעגלת את הטעמים.

פיצטות מבצק עלים עם גבינת שמנת וירקות

גם לצרפתים יש פיצה, והיא אופיינית לחבל אלזאס. מכינים אותה על בסיס בצק עלים והיא מזכירה את הפיצה ביאנקה של האיטלקים, כי אין בה רוטב עגבניות אלא ממרח גבינה. קל מאוד להכין אותה ויחד עם שפע הירקות שמעטרים אותה זאת מנת אירוח טעימה ויפה.

גראטן ענבים שחורים וברי פקאן

המאפה הזה כל כך פשוט להכנה שזה כמעט מביך, והתוצאה טעימה ומרשימה. אל תשכחו לקחת אתכם לדרך לחם טוב, שיהיה עם מה לנגב את הרוטב הטעים.

סלט סלק וקממבר

כמה דקות עבודה והמון רושם וטעם. גבינת קממבר במעטה פחם החדשה של “גד” נמסה מעט מחום הסלקים וממזגת את הטעמים. את הסלקים הקטנים אפשר למצוא בשוקי האיכרים ברחבי הארץ.

פאי לימון מסקרפונה מפורק

יותר קל להכנה מפאי לימון קלאסי והרבה יותר מרשים! השימוש בגבינת מסקרפונה מעשיר את הטעם ומייצב את המרקם.

אולי יעניין אתכם גם
אולי יעניין אותם גם
Filter by
Post Page
סיפורי פיצריות דפי מידע The Story Behind the Secret
Sort by

מסיבת פיצה (פיצה בזילי.קום)

הפיצרייה שבעליה חזה את פריחתה של פלורנטין הרבה לפני כולם קוצרת היום את הפירות, כשתושבי השכונה הפכו אותה לתחנת חובה, בעיקר אחרי בילויי הלילה

8

תקנון פעילות “חנוכה” דצמבר 2019

מחלבת “גד” היא המחלבה הרביעית בגודלה בארץ, עם מבחר מוצרים חובק עולם

0

סיקרט דינר

מיטב השפים המובילים בישראל מבשלים לכם ארוחות סודיות עם גבינות גד בלוקיישנים הכי מפתיעים בארץ!

0

*האותיות הקטנות:

מחלבת “גד” היא המחלבה הרביעית בגודלה בארץ, עם מבחר מוצרים חובק עולם

0