לגנוב את ההצגה: טיפים ומתכונים לאירוח

חגי תשרי מביאים איתם אינסוף ארוחות חגיגיות שמזמנות לנו לא פעם את תפקיד המארחים. אירוח הוא לרוב משימה לא פשוטה עם תהיות ומחשבות אינספור. בעזרת כמה טיפים ומתכונים פשוטים תוכלו לשדרג את שולחן החג שלכם למקסימום נראות במינימום מאמץ. גד שמח!

טיפ- בשלב ההתכנסות הגישו לאורחים מנת נשנוש שאפשר לאכול בעמידה וללא סכום.

חטיפי ספגטי וגבינות

המפגש בין גבינות ופסטה, במיוחד כשהוא מתרחש בתוך תנור, תמיד מפיק משהו טעים. כאן הלכנו על פורמט של חטיפים אישיים — פשוטים להכנה, מרשימים להגשה ומתאימים כנשנוש בתחילת הארוחה.

Borekitas_650

בבורקיטס קלאסי משלבים בין גבינות דומיננטיות (בולגרית וקשקבל) לגבינה רכה וניטרלית בטעמה, שנותנת את הגוף. אחרי שתכינו את המאפה הבלקני הקלאסי עם ריקוטה פרסקה לא תרצו להשתמש בשום גבינה אחרת.

סיגרים במילוי חצילים וגבינות

פריכים, זהובים ומלאים בתערובת משגעת של חצילים, גבינות וקליפת לימון. מגישים את הסיגרים חמים עם משקה יוגורט — איירן חמצמץ ומרענן.

טיפ- מביאים את המנה לשולחן בכלי גדול ומערבבים לעיני האורחים – זה מגרה, מעורר תיאבון ומשדר טריות. מתאים במיוחד לפסטות וסלטים.

Pasta_650 (1)

הפסטה והאספרגוס מתבשלים יחד, את הרוטב מכינים בכמה רגעים – מחברים הכל ומשגרים את המנה לשולחן. והטאצ’ האחרון: מגדל קטן של ריקוטה פרסקה שמערבבים לתוך הפסטה.

פסטה קפרזה2

הפכנו את הסלט הפופולרי למנת פסטה חמה, יפה ומהירת הכנה. הרוטב מבוסס על שמן זית (חשוב להקפיד על שמן זית איכותי במיוחד), שמקבל טעם וארומה מטיגון קצרצר של פרוסות שום, עגבניות שרי חצויות ובייבי מוצרלה, שנמסה מעט מהמגע עם הפסטה החמה.

סלט זוקיני עם מוצרלה פרסקה

בעזרת קולפן ז’וליינים (שמוכרים בכמה שקלים בכל חנות כלי בית) הופכים את הזוקיני ל”אטריות” ארוכות וקראנצ’יות. מחברים אותם לזיתים, עגבניות ומוצרלה פרסקה ומקבלים סלט עסיסי ומרענן במיוחד. אפשר לחתוך את הזוקיני מראש ולשמור בכלי אטום במקרר עד יום מראש. מרכיבים את הסלט סמוך להגשה.

טיפ- הגודל בהחלט קובע – קינוח בקערת ענק, המוגשת למרכז השולחן, תמיד יגרוף מחמאות.

Pavlova_650

קציפת מסקרפונה איטלקית בליווי פירות אדומים עם מרנגים קריספיים. ניתן להכפיל ואף לשלש כמויות ולהגיש בכלי הגשה ענק ישר למרכז השולחן. אין גינונים- רק כפיות

טרייפל קרם מסקרפונה, פירות אדומים ושקדים

קינוח מרשים ורב שכבות, טעמים ומרקמים. במקור מכינים אותו משאריות של עוגת ספוג, פירות וג’לי. כאן הלכנו על גרסה חגיגית ומושקעת – מגישים בקערה גדולה שקופה, כך שאפשר לראות את כל השכבות. לא חייבים צלחות אישיות – אפשר להסתער עם כפות ישירות על הקערה

פאי לימון מסקרפונה מפורק

יותר קל להכנה מפאי לימון קלאסי והרבה יותר מרשים! השימוש בגבינת מסקרפונה מעשיר את הטעם ומייצב את המרקם.

אולי יעניין אתכם גם
אולי יעניין אותם גם
Filter by
Post Page
כתבות אסופות מתכונים דפי מידע The Story Behind the Secret
Sort by

נר שני

המתכון המושלם לפיצטות חצילים וגבינות ועוד מגוון מתכונים מפנקים במרחק לחיצה.

8

בראנץ’ לצהרי החג

מנות חלביות וקלילות שיעזרו לכם לצלוח את הימים עמוסי האוכל שעוד מצפים לנו.

8

תקנון פעילות “חנוכה” דצמבר 2019

מחלבת “גד” היא המחלבה הרביעית בגודלה בארץ, עם מבחר מוצרים חובק עולם

0

סיקרט דינר

מיטב השפים המובילים בישראל מבשלים לכם ארוחות סודיות עם גבינות גד בלוקיישנים הכי מפתיעים בארץ!

0