הצד הקליל של השמנת

עם גבינות ניו יורק החדשות של גד אנחנו יכולים להנות מכל העולמות – טעם עשיר שאנחנו כל כך אוהבים, מרקם קטיפתי ויציב ואחוז שומן נמוך במיוחד: 12% בלבד! רוצים את זה עוד יותר בריא? קחו גבינת שמנת מחלב עיזים (גם היא עם 12% שומן בלבד) – חידוש עולמי מבית גד.

מחברת ספרי הבישול והמתכונאית המשובחת אורלי פלאי ברונשטיין מציעה 7 דרכים טעימות ומקוריות ליהנות מהחברות החדשות במשפחת גבינות ניו יורק של גד.

peppers

נשנוש מהיר ואלגנטי – פלפלונים מתוקים ממולאים בתערובת פיקנטית המבוססות על שני סוגים של גבינת עיזים. הפירורים החמים שמוסיפים ברגע האחרון מוסיפים קראנץ’ נעים ועוד קצת טעם.

קישיים אישיים של סלמון ושמנת

מתכון פטנט, שהוא מחווה לכריך הניו יורקי האולטימטיבי. ההכנה ממש פשוטה – במקום להכין קלתית, משתמשים בלחמניות ביס.

פיצטה עם גבינה וירקות

גם לצרפתים יש פיצה, והיא אופיינית לחבל אלזאס. מכינים אותה על בסיס בצק עלים והיא מזכירה את הפיצה ביאנקה של האיטלקים, כי אין בה רוטב עגבניות אלא ממרח גבינה. קל מאוד להכין אותה ויחד עם שפע הירקות שמעטרים אותה זאת מנת אירוח טעימה ויפה.

פסטה רוזה

אחד הרטבים הכי אהובים על ילדים. מתחילים בהכנת רוטב עגבניות טוב ובהמשך מעדנים ומעגלים את טעמיו עם גבינת שמנת 12% (במקום שמנת מתוקה), שמעניקה לו מרקם קטיפתי.

בראוניז צ'יז-קייק

שתי אהבות אמריקניות בעוגה נפלאה אחת. לצד תערובת הבראוניז מכינים קרם מגבינת שמנת 12%, יוצקים לתבנית ואופים יחד. מתקבלות בראוניז במראה כלב דלמטי: שוקולד משובץ בגבינה.

מאפינס ניו יורק נוטלה

מאפה מתוק שכולם אוהבים. מתאים לצד הקפה של הבוקר או לתה של אחה”צ. חצי מכמות גבינת השמנת הולכת לבצק, והחצי השני לציפוי.              

קרואסוני מלאווח

הוא מחכה לכם במקפיא מוכן למשימות אירוח. כאן הפכנו אותו לקרואסון זריז ומילאנו אותו בקרם אוורירי ולימוני המבוסס על גבינת ניו יורק 12%

אולי יעניין אתכם גם
אולי יעניין אותם גם
Filter by
Post Page
כתבות שוק מקצועי דפי מידע The Story Behind the Secret
Sort by

בוקר חדש מתחיל

ההשראה: שוקי אוכל בארץ ובעולם, הנושא: ארוחת בוקר בבתי המלון. היוצרים: שני שפים מהיצירתיים ביותר שיש לנו ומעצב מזון מחונן. והתוצאה: אוכל נפלא ושפע דרכי

8

תקנון פעילות “חנוכה” דצמבר 2019

מחלבת “גד” היא המחלבה הרביעית בגודלה בארץ, עם מבחר מוצרים חובק עולם

0

סיקרט דינר

מיטב השפים המובילים בישראל מבשלים לכם ארוחות סודיות עם גבינות גד בלוקיישנים הכי מפתיעים בארץ!

0

*האותיות הקטנות:

מחלבת “גד” היא המחלבה הרביעית בגודלה בארץ, עם מבחר מוצרים חובק עולם

0