שלב אחר שלב: חוברת שבועות בסרטונים

אנחנו במחלבות גד חושבים עליכם עד הסוף, ולכן צילמנו עבורכם סרטונים שמראים כיצד להכין את המתכונים מהחוברת בקלות שלב אחר שלב. שיהיה גד שמח!

בעזרת קולפן ז’וליינים (שמוכרים בכמה שקלים בכל חנות כלי בית) הופכים את הזוקיני ל”אטריות” ארוכות וקראנצ’יות. מחברים אותם לזיתים, עגבניות ומוצרלה פרסקה ומקבלים סלט עסיסי ומרענן במיוחד. אפשר לחתוך את הזוקיני מראש ולשמור בכלי אטום במקרר עד יום מראש. מרכיבים את הסלט סמוך להגשה.

פילו ממולא בגבינה ותרד זאת קלאסיקה בלקנית ואחד המאפים הפופולריים בחג השבועות. צורת העיצוב המיוחדת (ופשוטה לביצוע) תהפוך את המאפה לכוכב השולחן.

גרסה יצירתית למאפה הדגל של העדה הגיאורגית, עם שפע גבינות ותגבור של עגבניות, זיתים וקצת פלפל חריף. הגישו את המאפים חמים ופרסו אותם לעיני האורחים.

יפה, מקורי, טעים ונטול גלוטן. השילוב בין פרוסות קריספיות של תפוחי האדמה למלית הדשנה והבצל המתקתק עובד נהדר.

קינוח עסיסי ויפהפה שאפשר לנשנש ללא ייסורי מצפון. מתאים גם לנמנעים מגלוטן. כאן קישטנו אותו בפירות יער, אבל גם פרי עונתי אחר יתאים.

נא להכיר את מלכת מסיבת השבועות שלנו: היא קלילה וענוגה, בזכות השילוב בין ריקוטה פרסקה לגבינת שמנת, ועטופה בקלתית קראנצ’ית מבושמת בקינמון.

אולי יעניין אתכם גם
אולי יעניין אותם גם
Filter by
Post Page
The Story Behind the Secret סיפורי פיצריות דפי מידע כתבות אסופות מתכונים
Sort by

ריקוטה – הגבינה הלבנה של האיטלקים

גבינת הריקוטה למריחה היא ה”גבינה הלבנה” של האיטלקים, אשר אף ארוחה איטלקית אינה שלמה בלעדיה.

8

משולש אהבה (ג’ימיז פיצה)

אצל ג׳ימיז שם המשחק הוא אהבה – אהבה לפיצה, אבל לא רק. ג׳ימי יחזקאל, מי שהקים את הפיצרייה המצליחה, התאהב בגבינות של גד, מה שהוליד גם התאהבות ממבט

8

המלכה הלבנה וסיפור אהבתה עם הפיצה

אם הפרמזן הוא מלך הגבינות האיטלקית, המוצרלה היא ללא ספק המלכה

8

אירוח צמחוני

למרות שהתרגלנו לחשוב שהמנות העיקריות בחג צריכות להיות בשריות לא חסרות אלטרנטיבות צמחוניות מרשימות לא פחות.

8