השיפודים עושים קאמבק – שיפודי גבינה משודרגים

מגוון מנות חגיגיות בפרזנטציה מקורית על טהרת השיפודים. השיפודים מוסיפים צבע ורעננות לבופה כך שכל אורח ייהנה ממנה מעולה ובדיוק בכמות הנכונה.

גבינת פטה עם בטטה 1
פלטת גבינות על מקל

פלטת גבינות על מקל

כל ביס טומן בחובו הפתעה – אתם מוזמנים לשחק עם הרכב הגבינות לפי הטעם והחשק, רק אל תשכחו לגוון בין הטעמים והמרקמים. לכו על שיפוד עץ ארוך, כדי שלכל גבינה יהיה מרחב מחייה משלה.

שיפוד בולגרית ואבטיח

בולגרית, אבטיח ונענע

הצעת הגשה קייצית ומרעננת. שילוב מנצח של חמצמצות הבולגרית והמתיקות של האבטיח. הנענע מוסיפה טוויסט מרענן וצבעוני המתאים לכל סיטואציה: להגשה בבופה ארוחת הבוקר ולנשנוש על שפת הבריכה. זהו רעיון יצירתי ומרענן שיפתיע את האורחים בחדרים, במקום השוקולד הסטנדרטי.

גבינת פטה עם בטטה

ריקוטה סלטה ובטטה אפויה עם שיפוד רוזמרין

המליחות העדינה של הריקוטה סלטה משתלבת עם כל תוספת ירק, אנטיפסטי הוא שילוב מצוין עם טעמיה של הריקוטה סלטה. בפרזנטציה שלפניכם שיפדנו קוביות בטטה על ענפי רוזמרין כדי לייצר גיוון ולנצל גם את חוש הריח.

גבינת קממבר עם אגסים מקורמלים

קממבר עם אגס מקורמל

שילוב נפלא, פשוט להכנה ונראה מדהים. אגסים אפויים עם סוכר/מייפל בתנור, בשילוב עם קממבר בקר/צאן. החריפות של הקממבר והמתקתקות של האגס יוצר שילוב נהדר של מיזוג מרקמים. זוהי דרך פשוטה ומהירה להרשים את האורחים בארוחת הבוקר או כאפרטיף לארוחה.

גבינה כחולה וענבים שחורים

דייניש בלו וענבים שחורים

גבינה כחולה חריפה וארומטית שמשתלבת נהדר גם עם מתוק וגם עם מלוח. אנחנו שילבנו אותה עם ענבים שחורים. הכנסנו אשכולות שלמים של ענבים לתנור עם מעט סוכר חום, ובסוף שילבנו עם דיניש בלו. זוהי דרך מרשימה ויצירתית לשחק בבופה, עם פרזנטציה שלא דורשת הרבה מאמץ ובטוח תגרוף מחמאות.

גבינת פרימיירה ואפרסקים מקורמלים

גבינת פרמיירה, אפרסקים מקורמלים ודובדבן

פרמיירה היא גבינת כבשים בשלה עם מעטה עובש פחם שחור. היא משתלבת נהדר עם פירות ולכן אנו ממליצים להגיש אותה עם כל פרי מקורמל. הפרמיירה מתנהגת מצוין גם בטיגון עמוק. הדובדבן מוסיף צבעוניות וסקסיות להגשה.

גאודה וירקות צלויים

גאודה עיזים וירקות קלויים

גאודה עיזים נהדרת, בשילוב ירקות קלויים. אנו חושבים שהיא הכי מתאימה עם חצילים ופלפלים. הגאודה משתלבת מדהים גם עם חריף, כך שגם פלפל חריף ירוק יכול להשתלב נהדר.

שיפודי גבינת עיזים וירקות ירוקים

בושה עם אגוזי מלך, מיני זוקיני וכרוב ניצנים

גבינת הבושה היא גבינת עיזים רכה, שניתן לשחק איתה בצורות שונות: רולדות, עיגולים ואף ניתן לגלגל את הגבינה בתבלינים שונים כמו אגוזים, קצח, פלפל, פירות יבשים וכו’. אנחנו שילבנו את הבושה עם ירקות ירוקים עטופים בשברי אגוזי מלך שמשדרגים את הפרזנטציה.

אולי יעניין אתכם גם
אולי יעניין אותם גם
Filter by
Post Page
כתבות אסופות מתכונים דפי מידע The Story Behind the Secret
Sort by

עצמאות אלטרנטיבי: מנגל שכולו צמחוני

ביום העצמאות הזה לא מקפחים את הנמנעים מבשר! אספנו לכם מתכונים למנגל צמחוני לחלוטין מבית מחלבות גד

8

מטיילים בחול המועד

בין אם אתם מעדיפים לרבוץ על החוף ובין אם אתם מהאנשים שמכירים כל שביל, תצטרכו לקחת אתכם משהו לאכול.

8

תקנון פעילות “חנוכה” דצמבר 2019

מחלבת “גד” היא המחלבה הרביעית בגודלה בארץ, עם מבחר מוצרים חובק עולם

0

סיקרט דינר

מיטב השפים המובילים בישראל מבשלים לכם ארוחות סודיות עם גבינות גד בלוקיישנים הכי מפתיעים בארץ!

0