ריקוטה פרסקה – גבינת האפייה המושלמת שאתם עדיין לא מכירים

טעמה עשיר אך מעודן ולכן מתאים למאפים מלוחים ומתוקים גם יחד, מרקמה שמנתי ויציב ובזכות מיעוט הנוזלים היא מתנהגת למופת בתנור. גלו את קסמה של הריקוטה פרסקה ושלבו אותה במאפה הבא שלכם- מתוק או מלוח.

Borekitas_650

בבורקיטס קלאסי משלבים בין גבינות דומיננטיות (בולגרית וקשקבל) לגבינה רכה וניטרלית בטעמה, שנותנת את הגוף. אחרי שתכינו את המאפה הבלקני הקלאסי עם ריקוטה פרסקה לא תרצו להשתמש בשום גבינה אחרת

מאפה ריקוטה וחצילים

מאפה פינוק נימוח ועשיר. השילוב בין טעמה של ריקוטה פרסקה לחצילים הקלויים עובד מצוין. ויש גם בונוס- אין כאן טיפת קמח, ולכן המאפה מתאים לנמנעים מגלוטן וגם לפסח.

מאפה תרד וגבינות

מאפה עשיר שמתכתב עם הברק הטורקי, אך עם טוויסט איטלקי (בזכות השימוש בבזיליקום). השימוש בריקוטה פרסה מעניק למלית מרקם נעים במיוחד וטעם נהדר.

עוגת גבינה במלית ריקוטה פרסקה

עוגת סבתא במובן הכי טוב של המילה – בצק שמרים נימוח ועליו מלית גבינה מתוקה. הסבתות היו מן הסתם משתמשות בצימוקים, כאן שדרגנו את העוגה עם משמשים מיובשים.

Bhosha_650x650

עוגה פשוטה ומהירה להכנה, המשלבת בין טעמה המעודן ומרקמה הקטיפתי של ריקוטה פרסקה לרעננות של מיץ וקליפת הדרים.

Pizza_650 (1)

הפיצה הזאת שייכת למשפחת הפיצות הלבנות (pizza bianca), שהן נטולות רוטב עגבניות ולרוב עשירות בגבינות. כאן ריקוטה פרסקה ממלאת את התפקיד הראשי עם תגבור מכיוון גרנה פדנו הפיקנטית. במהלך הבילוי הקצר בתנור הלוהט הגבינות ורצועות הזוקיני משתזפות יחד והפיצה מגיחה מהתנור יפה ומזמינה.

Riccota_650

היא נהדרת בתור מלית למאפה, טופינג לפיצה ומעשירה רוטבי פסטה, אבל הגבינה היפה והטעימה הזאת יכולה להיות הכוכבת הראשית של המנה. לא צריך הרבה – רק לשדך לה פרטנרים מחמיאים שיעניקו לנסיכה הצחורה אישיות חדשה. הנה שלוש הצעות הגשה מקוריות ופשוטות מאוד לביצוע.

אולי יעניין אתכם גם
אולי יעניין אותם גם
Filter by
Post Page
The Story Behind the Secret כתבות אסופות מתכונים
Sort by

ריקוטה – הגבינה הלבנה של האיטלקים

גבינת הריקוטה למריחה היא ה”גבינה הלבנה” של האיטלקים, אשר אף ארוחה איטלקית אינה שלמה בלעדיה.

18

ריקוטה עושה את זה יותר טוב

בחושה, קראנץ’ או גאלט, לא משנה במה תבחרו, הקיץ הזה אופים עם ריקוטה פרסקה. הטעם המעודן של הריקוטה ישלים בצורה מעולה את טעמי העוגה שעליה אתם עמלים

18

ריקוטה – גבינה לכל עת

יש לה טעם ניטראלי, מרקם מעודן ואופי נהדר שמסתדר עם כולם!

18

נר שביעי

קליק אחד ויש לכם את המתכון המושלם לחג: פסטה ריקוטה פרסקה. נסו ותתאהבו.

8