מטיילים בחול המועד

בין אם אתם מעדיפים לרבוץ על החוף ובין אם אתם מהאנשים שמכירים כל שביל בארץ, תצטרכו לקחת אתכם משהו לאכול. ואם כבר פיקניק אז שיהיה טעים - כמה רעיונות שיהפכו את טיולי החג שלכם למעדן אמיתי.

סלט פסטה, דלורית, בייבי מוצרלה, ארוגולה וזיתים

כל מי שאוהב פסטה יודע שהיא במיטבה רגע אחרי שהיא יורדת מהכיריים. ומה עושים אם אין כיריים? בדיוק בשביל זה המציאו את סלטי הפסטה – לא רק אפשר להכין אותם מראש, אלא אפילו רצוי. במהלך השהייה המשותפת הרכיבים מתחברים ויוצרים שלם הגדול מסך חלקיו.

לחמניות גבינה פיקנטיות2

מיקי שמו: “הן נראות כמו וטרושקי – גביניות מתוקות מהמטבח הרוסי, אבל כאן מגיעה התפנית בעלילה: בחרתי למלא אותן דווקא במלית גבינות מלוחה המשלבת שתי גבינות עיזים של גד: גד עז וגבינת שמנת עיזים החדשה והמצוינת”.

shipudey halumi

חלומי היא גבינה קפריסאית שהפכה לסיפור הצלחה גם ביוון. אני מתה על המרקם המסטיקי שלה ועל טעמה המלוח והעדין. לא בטוח שהשיפודים האלה הם מתכון בלקני אותנטי, אבל הם ודאי טעימים, ואני מגישה אותם לעיתים קרובות על תקן נשנוש או כמנה צמחונית בארוחות מנגל.

salat orez adom

סלט ססגוני, בריא ומשביע. טעים גם שעות אחרי ההכנה, ולכן מצוין לפיקניקים, לטיולים וכצידה לעבודה. אם מכינים מראש, משאירים רק את פיזור השקדים לרגע האחרון. את האורז מבשלים כמו פסטה — בהרבה מי מלח רותחים לדרגת אל-דנטה.

סלט תירס, אבוקדו, עגבניות שרי, כרוב סגול וקוביות בולגרית

מסדרים את מרכיבי הסלט בצנצנות נאות ואת הרוטב מוזגים לכלי נפרד. לפני ההגשה מוסיפים את הרוטב ומשקשקים. את הפטנט הזה אפשר ליישם כמעט על כל סלט. כאן בחרנו בהרכב שיהיה חביב במיוחד על הילדים.

בראוניז צ'יז-קייק

שתי אהבות אמריקאיות בעוגה נפלאה אחת. לצד תערובת הבראוניז מכינים קרם מגבינת שמנת 12%, יוצקים לתבנית ואופים יחד. מתקבלות בראוניז במראה כלב דלמטי: שוקולד משובץ בגבינה.

אולי יעניין אתכם גם
אולי יעניין אותם גם
Filter by
Post Page
דפי מידע The Story Behind the Secret כתבות אסופות מתכונים
Sort by

תקנון פעילות “חנוכה” דצמבר 2019

מחלבת “גד” היא המחלבה הרביעית בגודלה בארץ, עם מבחר מוצרים חובק עולם

0

סיקרט דינר

מיטב השפים המובילים בישראל מבשלים לכם ארוחות סודיות עם גבינות גד בלוקיישנים הכי מפתיעים בארץ!

0

*האותיות הקטנות:

מחלבת “גד” היא המחלבה הרביעית בגודלה בארץ, עם מבחר מוצרים חובק עולם

0

נר שני

המתכון המושלם לפיצטות חצילים וגבינות ועוד מגוון מתכונים מפנקים במרחק לחיצה.

0