חלום ליל קיץ

הוא מתוק ונוטף עסיס; היא קרמית, דשנה ועמוקת טעמים. כאשר פרי וגבינה נפגשים יש קסם באוויר. אבל חכו, יש עוד: פרוסת חלה רכה, זילוף של שמן זית, חופן אגוזים, צרור רוקט חרפרף, קצת זיתים טובים או רוטב סויה (כן!). שפית סבינה ולדמן מחברת בין פירות קיץ בשיא עונתם לגבינות שלנו ויוצרת בכמה דקות עבודה מנות יפהפיות, שמתפוצצות בפה בזיקוקי דינור של טעמים ומרקמים.

מתכונים: סבינה ולדמן | צילום: דניאל לילה | סגנון: עמית פרבר

קרפאצ’ו מלון וגרנה פדנו

הקרפאצ’ו הזה מתעתע – בביס הראשון אפשר לחשוב שמדובר בפרוסות דג נא, סביצ’ה סטייל. אבל לא, אין כאן זכר לדגים, אלא שילוב בין מלון מתוק לסויה ושמן זית, שממלאים את הפה בטעמי אוממי ימיים. גבינת גרנה פדנו, שמצטרפת ברגע האחרון, מאחדת ומעגלת את הטעמים.

אפרסקים צלויים ממולאים בקממבר ושקדים

כל כך קל שזה מרגיש כמעט רמאות, אבל הטעם, אוי הטעם – אפרסק שהתקרמל בתנור עטוף בגבינת קממבר מבעבעת. חופן שקדים מעל שובר את הרכות ומוסיף קראנץ’.

סלט שבבי פקורינו על תאנים מקורמלות ולחם קלוי בחומץ שרי

התאנים, עם המתיקות הדבשית שלהן, אוהבות גבינות חריפות ודעתניות כגון פקורינו. כאן הצמד משתכשך בסלט עסיסי לצד קרעי לחם ששותים את הרוטב.

סלט בולגרית, ענבים, זעתר ופיצוחים

המתיקות של הענבים, המליחות של הגבינה, הפריכות של האגוזים ועוקצנות רעננה של עלי אורגנו. קיץ בקערה.

אבטיח בגרמולטה, מוצרלה פרסקה וסלסה זיתים

שתי אהבות אמריקניות בעוגה נפלאה אחת. לצד תערובת הבראוניז מכינים קרם מגבינת שמנת 12%, יוצקים לתבנית ואופים יחד. מתקבלות בראוניז במראה כלב דלמטי: שוקולד משובץ בגבינה.

טוסט מנצ’גו עם צ’אטני מנגו חריף

מאפה מתוק שכולם אוהבים. מתאים לצד הקפה של הבוקר או לתה של אחה”צ. חצי מכמות גבינת השמנת הולכת לבצק, והחצי השני לציפוי.              

אולי יעניין אתכם גם
אולי יעניין אותם גם
Filter by
Post Page
The Story Behind the Secret סיפורי פיצריות כתבות אסופות מתכונים
Sort by

אוטו פיצה (פיצה טראק קוקיה)

פנטזתם פעם על משאית חלומות צבעונית שכולה פיצה נהדרת? אמנם הפיצה טראק קוקיה בקיבוץ דפנה עומדת במקומה, אך היא בהחלט מוכיחה שלפעמים חלומות מתגשמים

8

משולש אהבה (ג’ימיז פיצה)

אצל ג׳ימיז שם המשחק הוא אהבה – אהבה לפיצה, אבל לא רק. ג׳ימי יחזקאל, מי שהקים את הפיצרייה המצליחה, התאהב בגבינות של גד, מה שהוליד גם התאהבות ממבט

8

זריקת צבע: סלטים לשולחן החג

תשכחו מתערובת של כמה ירקות ועלים עם רוטב בסיסי מעל. הסלטים שאספנו עבורכם כאן חגיגיים מאוד וישמחו גם את סופרי הקלוריות מבין האורחים.

8