אנחנו נשארים בארץ: מנות נבחרות מרחבי הגלובוס

החופש הגדול הוא התקופה שבה הרבה מאיתנו אורזים מזוודות ואת הילדים ובורחים לנשום קצת אוויר של חופשה. לעומת זאת, יש גם לא מעט אנשים שהחליטו להשאר עם המשפחה בארץ ולבלות בבריכה הקרובה לבית. רוצים להרגיש קצת בחו"ל? אספנו עבורכם מנות טיפוסיות מרחבי העולם שלפחות בגזרת האוכל תרגישו קצת אווירת נופש.

רביולי פקורינו

רביולי עסיסיים ממולאים במגוון גבינות ומשתכשכים ברוטב מפנק המשלב בין שמנת לפסטו. לא פלא שזאת אחת ממנות הדגל של המסעדה האיטלקית הוותיקה והפופולרית, שמתגאה במגוון פסטות תוצרת עצמית.

פשטידת קישואים טורקית

שי לי ממליצה להשתמש בזוקיני, שטעמם מודגש יותר והם פחות מימיים מהקישואים הבהירים. אפשר לגרר אותם גס לקבלת מאפה נגיס במרקם אל-דנטה או דק — לקבלת מאפה רך לגמרי. בשני המקרים חשוב לסחוט היטב את הקישואים.

הסלט היווני שלי

לסלט יווני אמיתי יש חוקים. הירקות טריים, עסיסיים, קראנציים (ובלי חסה!), חתוכים גס ומונחים בשכבות; הזיתים יווניים אמיתיים, רצוי מזן קלמטה; והגבינה — רק פטה משובחת, פרוסה עבה ומונחת בראש הסלט. מתבלים במעט פטרוזיליה, אורגנו מיובש, שמן זית וחומץ בן יין אדום.

שושני פילו במילוי תרד

פילו ממולא בגבינה ותרד זאת קלאסיקה בלקנית ואחד המאפים הפופולריים בחג השבועות. צורת העיצוב המיוחדת (ופשוטה לביצוע) תהפוך את המאפה לכוכב השולחן.

אולי יעניין אתכם גם
אולי יעניין אותם גם
Filter by
Post Page
The Story Behind the Secret סיפורי פיצריות
Sort by

סיקרט דינר

מיטב השפים המובילים בישראל מבשלים לכם ארוחות סודיות עם גבינות גד בלוקיישנים הכי מפתיעים בארץ!

8

רומן נאפוליטני (פרסקה)

בעוד סדרת הרומנים הנאפוליטניים של אלנה פרנטה כובשת את מדף הספרים הישראלי, הרומן של יוני אברהם עם הפיצה הנאפוליטנית כובש את הקהל, בעיקר בזכות בצק שהוא

8

רומא פינת שוק הכרמל (פאפא’ס)

בלב כרם התימנים, במפגש שבין האותנטי-מסורתי למודרנה הבועטת, שוכנת פאפא׳ס הוותיקה, השואבת בהצלחה משני העולמות ומציעה מטבח איטלקי שורשי עם השפעות של הרגע

8